![]() |
zin(nig)?
zoek
leef roep veeg de tranen die luttele seconden geleden nog vol overtuiging van je wangen stroomden weg raap de stukjes bij elkaar gemoedstoestanden als zijnde manisch jo jo-end heen en weer manipulatief he zo'n 'ontwapenende' glimlach zing krijs spring blijf bij je leest in die zin dat de zin zinderend zinnig moge zijn in een verre van ideale wereld heb ik geen zin in ;) |
Leuke stijl zo kort, de eerste keer leest het iets minder makkelijk, maar als je het nog eens leest verdwijnt dat. Ik heb alleen het idee dat dit in een vlaag van inspiratie is geschreven, dat hier nog niet vaak aan is geschaafd. Op zich niet erg, maar ik vraag me af of je als schrijver zelf voor 100% tevreden bent over dit gedicht.
Dat komt trouwens ook door de laatste strofe, dat spelen met het woord zin. Alsof het tijdens het schrijven van de vierde strofe ineens in je opkwam. Hij wijkt namelijk af van de vorigen. Niet qua onderwerp, maar meer qua stijl. maar het is best een goed gedicht geworden. |
bonjour....
tja...tevreden? ik denk 't niet.. doorgaans 'schaaf' ik niet aan gedichten..ik schrijf ze namelijk vrij snel, meteen waneer ik 'n nieuw bericht open..begin ik met schrijven zonder concept, zonder thematiek zonder vaste stylistische gegevens...ik schrijf eigenlijk al mijn gedichten op deze manier :D.. maar ja...koel dat je 't apprecieert... greetz reem |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:23. |