![]() |
Robin Hood - serie
Misschien kunnen julie het je nog herinneren... Een stuk of 10jaar geleden werd er rond kerst een serie van Robin Hood uitgezonden. Hier was ik toen echt heel gek op, en kijk elk jaar weer in de gids of die nog een keer komt. Maar kom hem nooit tegen...
Er kwam ook zo'n figuur in voor met een hertenkop... En het introliedje was een keltisch deuntje, en werd er robin the hooded man, in gezongen... Weet iemand welke serie ik bedoel? |
Citaat:
Kan me nog herinneren dat Robin Hood werd gewacked op een heuvel? |
JA! Ik kan het me nog herinneren! -- Dat hertefiguur was zo cool.
Een poos terug zag ik weer 'ns een aflevering, de titel kan ik me niet meer voor de geest halen. Weet nog wel dat Sir Gisburne een snoodaard was :) |
Die serie heet Robin of Sherwood! Geweldige serie... Beter komt ie weer eens op tv!
|
Meesterlijke serie, inderdaad elke dag van de kerstvakantie wezen kijken.. Nooit meer herhaald idd zonde.
|
Jep ken ik nog. Ik keek m elke keer :) Ik mis m altijd wel als ik andere robin hood dingen (die met kevin costner) kijk.
|
Citaat:
Ik kan we wel iets herinneren dat die andere mensen uit zijn bende allemaal aan het boogschieten waren en dan schoot hij vanaf de andere kant van een meer een brandende pijl over dat meer... Is echt heeel lang geleden :) |
http://members.lycos.co.uk/jdvaldez/rm3.jpg
Image gallery http://members.lycos.co.uk/jdvaldez/hoods5.jpg ik herken er alleen niks van ?? |
wat een duffe cast :D ze kijken allemaal zo geschokt/zwoel :p
|
ja heb ik ook vaak gevolgd.
|
Ik wist het!! Robin Hood had lang haar in deze serie, dat kon ik me ook nog herinneren.
(of is dat in elke Hood epos altijd zo geweest? :D) |
Ja, de serie was echt gaaf. Ik kan me nog herinneren dat ik toen als klein jongetje altijd robin hood speelde. :D
|
ik kan me er niks van herinneren
hmmz |
*zucht uit lang vervlogen tijden*
Ja! Die serie was echt heel cool. Ik kan me idd herinneren dat Robin werd gedood op die heuvel, maar eerst nog een paar mannen van Nottingham afschoot. Want, zoals Robin in die episode uitlegde: Een Engelse "Longbow" schiet veel verder dan een Kruisboog! Hij dekte de aftocht voor zijn maatjes en werd zelf gepakt. Relax! Er zat ook zo'n gozer in met 2 zwaarden, die was echt heel cool! (beetje de voorloper van Azeem, het was ook een "heiden" geloof ik, of was het Azeem? :confused: ) |
Ja dat was Azeem, uit Arabie...
Of Aziz.. Maar Azeem kan ook.. De messenman noemden wij hem altijd, hij was echt wel een vd gaafste. |
Citaat:
|
Citaat:
Nope... de dude heet Nazir! :) Ik had het zelf dus fout... :rolleyes: Sinds die serie vond ik dat met 2 zwaarden vechten veel cooler is dan met 1... :D |
i love the 1980's gekeken op BBC????
daar hadden ze het er laatst over. Kijkt iemand hier op BBC "The Office" fantastische serie!!!!!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47. |