![]() |
Gebeten door vreemde beesten
Ben je ooit gebeten door een vreemd beest?
Zoja? Wat voor beest, en hoe kwam het ? Ik: iemand had een Gekko en ik dacht: hm, hoe zou dat zijn als dat enge beest bijt (was niet 100% nuchter ;) ) dus ik zei: laat hem maar even in me vinger bijten. En toen zat ie aan me vinger vast....en wou er niet meer loslaten....hehe, toen schrok ik toch wel ff. Als die gast dat beest vast pakte, klemde dat beest zijn kaken nog ff harder dicht. Maarja, toch weer een angst overwonnen hierdoor :D http://www.calacademy.org/research/h...ko%20gecko.jpgdat ism |
ik geloof het niet.. Ik ben alleen gebeten door niet vreemde dieren :D
|
Door een leguaan (iets grotere variant van gekko :/)
Door een slang (wurgslang, geen gifslang) Door een spin |
Citaat:
huisspin of vogelspin?? als het een vogelspin is wat voor soort ?? |
grote huisspin :p
vogelspin gelukkig nog niet, heb alleen rustige vogelspinnen vastgehouden tot nu toe.....(en dat houdt ik liever zo, netzo als schorpioenen :D) ohja ook vertellen hoe... Leguaan: ik moest iets bij zijn bek weghalen...hap :D slang: er was een te grote kans dat alle twee de slangen zouden aanvallen op dezelfde prooi. Probeer dan nog maar eens voor mekaar te krijgen om er 1 los te krijgen...naja dat wild eik voorkomen. Dus wil ik de prooi wegpakken....heeeel slimme zet :D spin: vastpakken met poten en hap...klerebeestjes. Is alweer lang geleden, toen was ik stuk kleiner, maar hier in de polder zijn ze best groot. Dus toen schrok ik toch wel :) |
een tuinslang :o
en een boomslang... geintje, gelukkig neit, dat zou nasty geweest zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:39. |