![]() |
Schilderijen
http://www.darkimpulze.nl/files/barb...schilderij.jpg
deze is minder http://www.darkimpulze.nl/files/barb...childerij2.jpg iemand nog? |
Heb je die ZELF gemaakt? Zo ja, Weet je hoe mooi! Die tweede dan. De kin van de eerste klopt niet helemaal. Lippen zitten volgens mij te hoog.
De tweede is wat abstracter en daardoor mooier, mooie kleuren ook. Maar dat is mijn mening :) |
ja heb ze zelf gemaakt...ben alweer met nieuwe bezig...
de 1e is veel mooier in het echt......hier is ie een beetje teveel uitvergroot... |
Wow :eek: Ik vind die eerste echt heeeeel goed, ja misschien alleen die lippen ja, maar die kleuren! Echt perfect! Die tweede is ook ook goed ja, maar die eerste is veel levendiger, echt heel mooi!
xxxxxxxx |
Citaat:
|
ik vind de eerste echt heel mooi, vooral die mond. Bij de wang en het voorhoofd vind ik het kleur (oranje) niet goed overlopen zeg maar, allsof het uitgeveegd is ofzo.
De tweede vind ik wat saaier, maar je hebt dat haar wel goed gedaan, dat vind ik altijd het moeilijkst.. zelf heb ik ook wat gemaakt een keer: http://groups.msn.com/punkslut/shoeb...hoto&PhotoID=4 (ff kopiëren en plakken |
WAUW!
supermooi, zeg. van die eerste kloppen de verhoudingen ofzo niet helemaal, maar ik vind 'm echt supertof! |
kruisje
|
ff ergens anders uploaden, a.u.b. :)
|
nu doen ze t toch weer? of licht dat nou aan mij :confused:
|
Ik vind de eerste echt heel mooi
-X- |
zeer koel de eerste, de tweede lijkt op een kleuterklas schilderijtje ofzo *no offense* mooi gebruik van kleur ja. en die lippen vd eerste schilderij vind ik wel wat hebben, lekker vol, vrouwelijk en past wel bij haar
|
Citaat:
vind ik ook :) Die lippen trekken juist op een gave manier de aandacht. |
Allebei mooi.
|
mooi! wa voor materiaal gebruik je?!
|
acrylverf en voor de opzet houtskool.... :)
|
mooi! Leuke stijl, met dat licht en donker zo. Echt heel gaaf! (y)
*post binnenkort ook maar is wat schilderijtjes* |
De eerste is echt heel erg goed gelukt. De lippen storen me eigenlijk niet, vind ze net bij haar passen.
De tweede vind ik eerlijk gezegd wat minder goed. Ik denk dat het gezicht wat licht van kleur is in vergelijking met haar nek en zo. Haar mond en neus hebben wel een hele mooie vorm al lijkt de neus wat scheef te staan boven de mond. Maar ik wil zeker nog wel meer van je schilderijen zien, want je hebt echt wel talent. |
ik vin ook de 1e een stuk beter, mis. als de kin iets korter is ofzow maar de lippen zijn echt prachtig!
bij het haar krijg ik een beetje het id dat je het naar boven gewoon zwart hebt gemaakt zodat je geen haar meer hoeft te tekeken, dit omdat het aan de zijkant heel kort is.. de 2e heeft ook wel wat maar is een beetje gewoon een standaard gezicht :) |
Citaat:
de 2e was heel vaag bedoelt...de achtergrond had ik eerst helemaal donkerblauw gemaakt en toen de lijntjes gemaakt met knal oranje....maar ik heb er een beetje teveel overheen geverft enzo...dus het effect is een beetje weg.... bij de 1e hoort er eigenlijk nog een stuk aan [hals/schouders/achtergrond bovenaan en links] maar dat paste niet onder de scanner ik scan er binnekort nog wel wat in.... |
superwreed anne...
mijn complimenten (y) |
Citaat:
|
als je nog wat nieuwe dingen klaar hebt ook hier ff neerzetten, oke ???
ze zijn phat (y) iemand anders nog schilderijen ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:55. |