![]() |
[Outlook en bijlages]
Sinds ik een nieuwe computer heb met win XP en outlook 6.0 kan ik de bijlages van een heleboel mensen niet meer openen. Als ik ze dan doorstuur naar mijn andere (oude) computer kan ik het wel openen. Iemand een idee hoe het komt dat ik het niet kan openen op mij nieuwe computer?
|
Dan doe je toch .. Openen, en dan Programma Opsporen, handmatig, en 't goede programma selecteren.
|
dat is nu juist het probleem, dat ka niet. Het is een grijs bestand dat niet aangeklikt kan worden.
|
even zoeken op een 'crack' voor Outlook.
Bestanden zoals exe zijn 'beschermd' en kun/mag je niet meer openen van (F)outlook. Je kan ook aan de afzender vragen of hij/zij het bestandje wilt zippen/hernoemen... |
Volgens mij kan je dat in de instellingen uitzetten...
|
Ik kan dus ook geen doc bestanden openen, welke instelling moet ik veranderen? heb al wel bij de instellingen gekeken maar kon niet echt wat vinden.
|
iemand misschien een idee?
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je de exe, url, ink, scr etc. bestanden wel wilt openen kun je dat het beste doen met Tweak XP. Dat heb ik ook gedaan en het is volgens mij het "veiligste" programma om windows mee omzeep te helpen. |
Citaat:
|
wat kan binnen windows? ben duidelijk aub
|
Dit mogelijk maken
|
Citaat:
sorry maar ik snap echt niet wat je mogelijk wil maken! |
Citaat:
|
Kijk z'n bijlages van ze mails zijn gewoon grijs, dus kan er niets mee doen binnen outlook, niet opslaan op een schijflocatie maar ook niet direct openen, ik heb dit ook gehad...
'Probeer deze eens: Tools => Options Tabblad security Kopje Virus protection checkbox "do not allow attachments to be saved or opened that could potentially be a virus" uitvinken sinds exe, doc enzo meestal worden geblokkeerd op deze manier... en kerel die zei dat 't niet kan... alles kan :rolleyes: |
hey -niels- het is gelukt, thanks. Ik heb dan wel de Nederlandse versie maar het werkt nu :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:58. |