![]() |
SPERMA wit?
hoort sperma spierwit te zijn?
en vanaf welke leeftijd hhort het echt wit te zijn? |
hij hoort vanaf t eruit komt(god weet welke leeftijd dat allemaal is) wel wit te zijn of iig wittig
|
kan ook best een beetje wit-doorzichtig zijn
|
ja maar ik weet nog steeds niet hoe het nou zit ik ben zelf 13 en echt wit is het niet.
ene hoort sperma een beetje te stinken? (als je van dichtbij ruikt) en als ik klaarkom zit alles weer onder en krijg je witte vlekken in het beddegoed. iemand een idee om dit te voorkomen/ |
Citaat:
|
Haha je bent wel erg onzeker
|
tis nogal witdoorzichtig, net troebel glycerol:p
|
Wittig ja... en er schijnt een bestanddeel in te zitten wat ook in dat kauwgompje dat je nu in je mond hebt zitten voorkomt! :D
|
mensen, ik heb helemaal geen ervaringen met sperma,
want het lukt niet! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kunt natuurlijk ook een potje Ecoline leegslurpen, dan wordt het paars ofzo.
|
Kijk maar eens in mijn reply in http://forum.scholieren.com/showthre...ghlight=sperma
Wat de geur betreft: die is afkomstig van prostaatvloeistof, dat een bestanddeel van het sperma is. Om te voorkomen dat het in je beddegoed terecht komt als je klaarkomt kun je, als je voelt dat je gaat klaarkomen, een zakdoek (of een tissue of wat wc-papier) pakken om het daar in op te vangen. |
Nee blauw
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*haalt schouders op* was inkoppertje... :D
|
wit die van mij is groen :D
|
Citaat:
ennem mjah wat anderen al zeiden, wc-papiertjes of zakdoekjes of keukenrol of wat dan ook om t op te vangen/schoon te maken |
Maak je niet te druk! er is niets mis hoor! Gewoon vrolijk door gaan enne... die vlekken. Verplaats je plekkie naat onder de doushe :D probleem meteen opgelost :D geen lakens daaro.
Succes :P |
rook je?
|
Het hoeft niet per se spierwit te zijn nee, maar wel iets wat erop lijkt iig.
|
hoeft niet altijd, check gewoon ff zou ik zeggen. mzzl
|
Ligt ook aan de omgeving, de gemoedstoestand en de gezondheid.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sja, toen ik 13 was kon dat toch allemaal niet? Uhm... toen BESTOND dit nog geeneens!
De wereld verandert snel... en daarmee de jeugd ook... :eek: |
Citaat:
maar over de kleur, het kan zelfs een beetje roze zijn, maar meestal is het toch wel doorzichtig tot wit, en meestal doorzichtig met slierten wit erin. En de geur is heel normaal. En onder de douche raad ik het je sterk af, want uit ervaring gaat alles dan plakken en klonteren, en het gaat dan op plekjes zitten die je niet zo 123 kan zien en het blijft er dan ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb iemand horen zeggen dat roken er voor zorgt dat je sperma wit wordt... |
tis helemaal nie zoo wit...meer waterig..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar ik meen het wel! Ik klink nou net zo'n oud wijf maarruh... loop je op je dooie gemakkie over het station zie je kinderen van nog geen 12 aan een sigaretje lurken! Dan vind ik gewoon ERG! En het hele 'sexgebeuren' moet ook maar eerder en eerder. Ik ben 19 en nog maagd, ik ben er niet trots op, maar ik kan nou ook niet zeggen dat ik er mee zit.
Ik w8 niet op mister right, maar een iemand waar ik wel meer voor voel dan wat vlindertjes (nog niet tegen gekomen ook :( waar zitten ze toch??) conclusie: Die jeugd van tegenwoordig :rolleyes: |
Iemand ooit een bijbalontsteking gehad?
Dan is het nl serieus... bruin. En dit is GEEN geintje! |
Citaat:
|
Lijkt me pijnlijk :s
|
*leest es trug* hehe beetje of topic, zat met mun hoofd bij een andere... :D sorry
oh ouch, bijbalontsteking. Dat lijkt me geen pretje! Ik wist alleen niet dat het door bruin van werd :eek: |
ff denken..
Volgens mij was het gewoon doorzichtig.. ;) en toen kwam er 1 a 2 druppeltjes uit.. (spuiten deed het toen nog niet.. dat kwam later :)) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41. |