![]() |
DVD speler
hoe krijg ik mijn pioneer dvdspeler regiovrij...... want 'k heb geen zin om al m'n films op dvd-speler in pc te kijke want heb maar 15" schermpje
|
Zover ik het weet kun je een stand-alone DVD-player niet regiovrij maken. Wel kun je natuurlijk het beeldscherm&audiosignaal doorsturen naar je TV. Dan kijk je toch je DVD op de TV via je computer.
|
Ff zoeken op internet de verzameling voor illegale sites is www.t50.com daar vind je vast een link. Een stand-alone dvdspeler kan je namelijk WEL regiovrij maken. Lujkt het niet via t50 probeer het ff te soeken via google. ( werkt altijd )
greetz |
Gewoon nieuwe monitor kopen.
|
Citaat:
elke op een andere regio moet ook werken heb ik me laten vertellen |
Citaat:
|
heeft je video kaarten een (S)video out???? dan is het gewoon een kabeltje kopen en je dvdtjes op je tv kijken :cool:
-de postbode- :oene?? het is maar een vraag maar koen mag dit wel?? het is niet bepaald legaal om dat uit je dvd speler te halen... :eek: |
Tuurlijk is het wel legaal. Je brengt er anderen niet mee in gevaar, je hebt voor het apparaat betaald, dus mag je er mee doen wat je wilt. Ook regiovrij maken.
|
Citaat:
ik heb zo snel geen links kunnen vinden maar ik kan me een kortgeding in engeland herrineren waar dit ook aan bod kwam daar ging met om een PS2 maar toch.. ik geloof niet dat dit mag. -de postbode- |
Hier moet het te vinden zijn, http://www.vcdhelp.com/dvdplayershack.php
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47. |