![]() |
Hoe pak ik het aan?
Ik ga binnenkort samen met een heel goede vriend naar de schaatsbaan. Ik voel enorm veel voor deze persoon en zou er graag iets meer mee hebben dan alleen vriendschap. Maar hoe pak ik het in godsnaam aan om verder te geraken dan alleen maar dat? kussies grizzy
|
Je bent een meisje, ik in jouw plaats zou het rustig aan doen en zou meer verwachten van de jongen dat hij het initiatief neemt. Je kan het natuurlijk ook eenbeetje duidelijk laten merken door te zeggen dat je hem wel lief vindt enzo..
|
Citaat:
De ijsbaan...DE perfecte plaats *spreekt uit ervaring :p* Nja...Bij ons ging het gewoon vanzelf...het was koud , Dus ik zei da zo...en toen ging hij me warm houden :o Nja tijdens het schaatsen gewoon onwijs veel lichamelijk contact gehad..*gaat vanzelf wel :)* nja en toen stonden we daar en sjah....... Ik zal als ik jou was me er maar nie zo druk ommaken..Als hij owk wat in jou ziet ofzo komt het allemaal wel goed. gewoon btje lichamlijk contact maken..btje hints geven :) :p.... |
Bedankt voor de ideetjes, heeft iemand er soms nog!!!
Hoe kan ik het hem op een originele manier duidelijk maken??? Al nen dikken merci op voorhand en aan iedereen zalig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou zeker wel wat initiatief nemen, want dan laat je hem zien dat je hem leuk vind, anders blijft het voor hem ook onduidelijk.
Je hoeft dan niet zo heel vele te doen, maar gewoon een beetje hints geven, hem warme chocolademelk (met slagroom :) ) aanbieden na het schaatsen en met ze 2tjes een beetje knus zitten doen. |
Citaat:
|
the ancient art of flirting
en ik ga je MIJN geheimen niet verklappen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52. |