Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Hoe pak ik het aan? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=316646)

grizzy 22-12-2002 17:43

Hoe pak ik het aan?

Ik ga binnenkort samen met een heel goede vriend naar de schaatsbaan. Ik voel enorm veel voor deze persoon en zou er graag iets meer mee hebben dan alleen vriendschap. Maar hoe pak ik het in godsnaam aan om verder te geraken dan alleen maar dat? kussies grizzy

elledc 22-12-2002 17:55

Je bent een meisje, ik in jouw plaats zou het rustig aan doen en zou meer verwachten van de jongen dat hij het initiatief neemt. Je kan het natuurlijk ook eenbeetje duidelijk laten merken door te zeggen dat je hem wel lief vindt enzo..

Zottuh 22-12-2002 17:55

Citaat:

grizzy schreef:
Ik ga binnenkort samen met een heel goede vriend naar de schaatsbaan. Ik voel enorm veel voor deze persoon en zou er graag iets meer mee hebben dan alleen vriendschap. Maar hoe pak ik het in godsnaam aan om verder te geraken dan alleen maar dat? kussies grizzy
:D
De ijsbaan...DE perfecte plaats *spreekt uit ervaring :p*
Nja...Bij ons ging het gewoon vanzelf...het was koud , Dus ik zei da zo...en toen ging hij me warm houden :o
Nja tijdens het schaatsen gewoon onwijs veel lichamelijk contact gehad..*gaat vanzelf wel :)*
nja en toen stonden we daar en sjah.......

Ik zal als ik jou was me er maar nie zo druk ommaken..Als hij owk wat in jou ziet ofzo komt het allemaal wel goed.
gewoon btje lichamlijk contact maken..btje hints geven :) :p....

grizzy 22-12-2002 22:41

Bedankt voor de ideetjes, heeft iemand er soms nog!!!
Hoe kan ik het hem op een originele manier duidelijk maken???
Al nen dikken merci op voorhand en aan iedereen zalig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar!!!

DEChengst 22-12-2002 23:13

Citaat:

utopia5 schreef:
Je bent een meisje, ik in jouw plaats zou het rustig aan doen en zou meer verwachten van de jongen dat hij het initiatief neemt.
En als die jongen net zoals ik niet zou durven, zit je mooi te wachten voor niks. Gewoon zelf actie ondernemen, want dan heb je het tenminstte zelf in de hand of er een kans is dat het wat wordt.

elledc 23-12-2002 10:06

Citaat:

Desecrator schreef:
En als die jongen net zoals ik niet zou durven
Wat is er dan zo erg aan? Dan heb je het tenminste geprobeerd. Ikzelf neem wel het initiatief als ik echt iets wil, maar verwacht meer dat de jongen naar me toekomt, dat is toch meer dan normaal.

tacidvs 23-12-2002 10:07

Citaat:

utopia5 schreef:
Ikzelf neem wel het initiatief als ik echt iets wil, maar verwacht meer dat de jongen naar me toekomt, dat is toch meer dan normaal.
Ja, je hoeft het eigenlijk niet eens te zeggen.

luckyleo 23-12-2002 11:06

Ik zou zeker wel wat initiatief nemen, want dan laat je hem zien dat je hem leuk vind, anders blijft het voor hem ook onduidelijk.
Je hoeft dan niet zo heel vele te doen, maar gewoon een beetje hints geven, hem warme chocolademelk (met slagroom :) ) aanbieden na het schaatsen en met ze 2tjes een beetje knus zitten doen.

DEChengst 23-12-2002 19:03

Citaat:

utopia5 schreef:
Wat is er dan zo erg aan? Dan heb je het tenminste geprobeerd.
Ik heb geleerd mensen te wantrouwen, en dat je maar beter niet voor je gevoelens kan uitkomen.

Optima 23-12-2002 22:27

the ancient art of flirting

en ik ga je MIJN geheimen niet verklappen...

rodina 23-12-2002 22:37

Citaat:

Optima schreef:
the ancient art of flirting

en ik ga je MIJN geheimen niet verklappen...

Maar je vraagt wel hoe andere versieren? Apart..

luckyleo 23-12-2002 23:00

Citaat:

rodina schreef:
Maar je vraagt wel hoe andere versieren? Apart..
erg scherp opgemerkt

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52.