![]() |
niet te krampachtig op 1 punt concentreren
over uiterlijkheid
voordien probeerde ik schoonheid te vinden in de verdieping / echter nu merk ik dat die schoonheid vergankelijk is en probeer net als met een vuile camera lens - die dus met dichtbij opnames wazig is - uit te zoomen en in het grotere geheel schoonheid te vinden/ en dat laatste bevalt me beter wie heeft er ook al so'n transformatie doorgemaakt en is dit de laatste of is iemand al in een volgend veranderingsproces? |
Helaas, ik ben niet zo ver als jij. Ik ben gewoon een oppervlakkige geile homo die in een disco, kroeg of club iemand op zijn uiterlijk uitkiest en er daarna ongegeneerd mee gaat staan zoenen. :rolleyes:
Wat wil je hier nou mee zeggen? |
dat ik no g volkomen narcistisch ben en er onder leid: ik kan nog steeds geen behagen vinden in mijn medemens; de eenzaamheid is tergend; ik hoop middels feedback af te rekenen met dit gebrek
|
niet nodig - ik ben perfect
|
Citaat:
maargoed ik kan het nog wel begrijpen, en ik heb het ook mee gemaakt, maak het nog steeds wel mee, zo verbreed ik me horizon ook wat ;) (langer kijken dat je neus lang is?) |
(roos)
Als ik mensen langer ken, zie ik vaak schoonheden die ik op het eerste gezicht niet had opgemerkt. Op het eerst gezicht kijk ik al naar het totaalplaatje. Als iemand een bobbelneus heeft, kan dat gecompenseerd worden door een geweldige lach of een mooie attitude. |
ik dacht dat dit een scholieren forum was??
ontopic: ik snap dus geen hout van dit zogenaamd intellectuele gezeur, dus ik ga er verder niet op in. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In eerste instantie kijk ik gewoon naar uiterlijk.
Nadat ik iemand beter leer kennen,kijk ik naar innerlijke schoonheid want eerder is dat niet mogelijk. |
Natuurlijk draait alles om het grote geheel. Hoe vind je deze: het draait zelfs niet alleen om uiterlijk, hoe globaal ook, maar ook om je taalgebruik, voorkomen, manieren, omgangsnormen?
Wat een ontdekking. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:02. |