Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   WB Veldrit in Kalmthout (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=316664)

B@RTOLI 22-12-2002 17:11

WB Veldrit in Kalmthout

Ik heb vanmiddag zeer genoten van de WB wedstrijd in het belgische Kalmhout waar onze Nederlander Richard Groenendaal de 6 belgen te slim af was.

Ik heb wel zeer genoten van de aanvalslust van Ben Berden maar dat heeft niet mogen baten :)

Groenendaal chapeau!!!!

Zou Groenendaal na zijn ziekte weer vanalles kunnen gaan winnen inclusief het WK in Monopoli!!

shanne 22-12-2002 17:50

Gelukkig heeft Groenendaal zich weer eens kunnen bewijzen tussen al die Belsen. Hij heeft ze even laten zien dat ie er ook nog is.

B@RTOLI 22-12-2002 18:00

Citaat:

shanne schreef:
Gelukkig heeft Groenendaal zich weer eens kunnen bewijzen tussen al die Belsen. Hij heeft ze even laten zien dat ie er ook nog is.
Geweest is hij er altijd alleen zat winnen er niet in. ;)

shanne 22-12-2002 18:05

Das waar

Tofke_H 23-12-2002 07:59

Citaat:

B@RTOLI schreef:
Ik heb vanmiddag zeer genoten van de WB wedstrijd in het belgische Kalmhout waar onze Nederlander Richard Groenendaal de 6 belgen te slim af was.

Ik heb wel zeer genoten van de aanvalslust van Ben Berden maar dat heeft niet mogen baten :)

Groenendaal chapeau!!!!

Ik had er ook van genoten (y). En voor een keertje was de Nederlander eens het eerste, na de zovele podiums met 3 Belgjes erop, komt ie nog eens bovenaan te staan.
Wellus waar gereden op een parcour dat bijna ideaal voor hem was. Ik ben benieuwd naar de volgende rit, over enkele dagen, als ie dan mee doet.

Citaat:

B@RTOLI schreef:
Zou Groenendaal na zijn ziekte weer vanalles kunnen gaan winnen inclusief het WK in Monopoli!!
nee ;)

B@RTOLI 23-12-2002 08:31

Citaat:

Tofke_H schreef:
Ik had er ook van genoten (y). En voor een keertje was de Nederlander eens het eerste, na de zovele podiums met 3 Belgjes erop, komt ie nog eens bovenaan te staan.
Wellus waar gereden op een parcour dat bijna ideaal voor hem was. Ik ben benieuwd naar de volgende rit, over enkele dagen, als ie dan mee doet.

nee ;)

Ik denk wel dat Groenendaal in deze belangrijke periode tussen kerst en de 2e week van Januari (NK's) dat hij wel weer een paar keer zal winnen vooral als het modderig is maar De Clerq,Nijs,Wellens en Berden zie ik ook nog een keer winnen.

Volgende afspraak 25 December te Wortegem Petegem!!!! Dan zie ik De Clerq wel winnen in zijn eigen woonplaats.

de ballonnenman 23-12-2002 08:35

wat een dork...

Boogie 24-12-2002 13:19

Ik zou er nog heengaan maar heb op het laatste moment toch maar besloten om niet te gaan. Ik vind 11 euro voor een uur en een beetje koers wel duur. Achteraf misschien wel jammer omdat de Belgische heerschappij eindelijk is doorbroken door een Nederlander. Het werd ook wel weer eens tijd dat Groenendaal van zich liet spreken. En bij de dames ook nog eens een Nederlandse: Van den Brand.

Ik denk dat Groenendaal vanaf nu in ieder geval weer kan gaan meestrijden, wat hij de laatste tijd niet meer heeft gedaan. Ook op het WK kan dat, maar dan zal de vorm van de dag de beslissing brengen. Als Nijs, Wellens en Vervecken dan in vorm zijn, wordt het wel erg lastig.

B@RTOLI 24-12-2002 13:25

Citaat:

Boogie schreef:
Ook op het WK kan dat, maar dan zal de vorm van de dag de beslissing brengen. Als Nijs, Wellens en Vervecken dan in vorm zijn, wordt het wel erg lastig.
Vergeet de kampoenschapsrenner bij uitstek M.De Clerq niet he!!!!!!!!!!! ;)

Boogie 24-12-2002 13:27

Citaat:

B@RTOLI schreef:
Vergeet de kampoenschapsrenner bij uitstek M.De Clerq niet he!!!!!!!!!!! ;)
Die vergeet ik niet maar ik weet niet of hij weer in staat is om te winnen, de concurrentie vanuit België wordt steeds groter, van de 3 die ik opnoemde, daarom heb ik hem niet bij mijn favorieten gezet :)

B@RTOLI 24-12-2002 13:30

Citaat:

Boogie schreef:
Die vergeet ik niet maar ik weet niet of hij weer in staat is om te winnen, de concurrentie vanuit België wordt steeds groter, van de 3 die ik opnoemde, daarom heb ik hem niet bij mijn favorieten gezet :)
Zit wat in maar Vervecken is ook nog niet echt op zijn best he.
Wellens en Nijs kunnen het zeker al zijn ze wel nog nooit wereldkampioen geworden.

Maar ja zo kun je: alle belgen en groenendaal opnoemen toch.
Zal spannend worden in Monopoli (Italie) op 1 februari 2003.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13.