![]() |
Satyricon in NL!
Satyricon geeft in februari een paar shows in NL:
NL Oss - Groene Engel 15.2.2003 NL Amsterdam - Melkweg 17.2.2003 NL Hengelo - Metropool 18.2.2003 NL Groeninge - Vera 19.2.2003 Weet niet welke dag 17 februari is, maar ik ga proberen naar die show te gaan! Wie gaan er nog meer? |
HENGELO!!!
Satyricon komt mijn woonplaats onvelig en evil maken wat een helden :P Daar ga ik dus heen. |
watis dat?
|
VET! ik ben er de 18e
|
Citaat:
dus ik denk niet dat jii daar heen wil ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
kben door al die death en grind ook een beetje into black en satyricon rocks best wel
maar te ver |
Citaat:
|
Krieg :rolleyes:
Jammer dat het te ver van huis is, Satyricon maakt immers zalig aanstekelijke nummers :( |
Oss of Hengelo
kortom, ik ga :p |
Citaat:
En dan gaan we 1 hele avond niet lachen en alleen maar true kijken ok? |
Ik denk dat ik dat gejengel van die leernichten wel kan weerstaan voor een avondje, om Mortiis en Khold te gaan zien :D
|
oss hmm das wel heel dicht bij :]
hoe duur? :p |
beetje late reactie maar goed: IIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :cool:
Metropool here I come... |
Citaat:
uiteraard met et hoofd naar beneden gericht |
Citaat:
|
Citaat:
|
was Satyricon niet gecancelled??
zoiets hoorde ik ook maar hoor.... weet dus niet zeker of het waar is :) |
Citaat:
|
satyricon was dacht ik inderdaad gecancelled... :|
|
Citaat:
|
Hmm de keuze zou wel eens op oss kunnen gaan vallen!
Als het niet gecancelled is... |
dat verhaal dat satyricon gecancelled was kwam van een aantal eerdere boekingen die gemaakt waren, dit zijn nieuwe boekingen en naar mijn weten gaat dit gewoon door.
|
Idd, het eerdere toerschema zaten te veel gaten in en dat is toen afgeblazen. Dit zijn de nieuwe data en die gaan gewoon door.
|
ze kwamen toch ook in vera?
|
Citaat:
:p |
!@#$
klas het toevallig op de vera site en hoorde het van een vriend :P dus ben bezorgd om je goede vertrouwen in de mensen van scholieren..pssssst soms vergeten ze datas :P |
Ik zal er zijn, Heil Satyricon!
|
ik ben er misschien in oss (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |