![]() |
probleem met printer
hoi, wij hebben een vandaag een nieuwe printer gekocht, een hp psc 750, dit is een printer, scanner en een kopieerapparaat in een. Onze computer voldoet ruim aan de systeemeisen. Wij hebben een pentium 3, 1 gigaherz. Op de printer is een apart beeldschermpje met bedieningsknoppen (je kan ook kopieren zonder de computer aan te zetten), maar als je na de software geinstalleerd te hebben de printer aan zet kom er op het displaytje van de printer een foutmelding te staan. Hij zegt: "Bevestig klep en start opnieuw op" (het gaat om de klep boven de toetsen), dit heb ik een aantal keer gedaan, ook heb ik de software van de printer opnieuw geinstalleerd volgens de gebruiksaanwijzingen, maar de foutmelding gaat maar niet weg. Kan iemand mij helpen??? Please?
Bij voorbaat dank |
zijn de verzegelingen van je inktcassetes weg ?
dan zegt hij dat namelijk ook.. verder moet hij het dan doen anders moet je de stekker even een half uur uitlaten en opnieuw proberen.. Ik verkoop die dingen zijn bijna storingsloos dus hij zou het moeten doen http://forum.scholieren.com/smile.gif anders moet je me maar effen adden op msn misschien kan ik zo beter helpen.. Groetjes Edwin |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:31. |