![]() |
H2o naar Nederland
Nog erg ver weg, maar donderdag 27 maart komt de groep naar nederland, er is al 1 datum bekend, de Waterfront in Rotterdam.
Het staat nog onder werwacht, maar laten we er maar vanuit gaan dat het doorgaat. Dus...iemand zin? Weet iemand nog andere data? H2o Official Site Waterfront |
Lijkt me leuk, al is het jammer dat ze uiteindelijk niet in burgerweeshuis komen :/ .. Zou voor mij een stuk makkelijker zijn..
Ach..jammer enzo. |
Nah.
|
Citaat:
achja, ik bedoel, ik heb ze ook al gezien dit jaar op Deconstruction, maar in een zaaltje is veel cooler |
Verder overigens heel vet..ff kijken of het gaat lukken met geld e.d....
|
lol, H2O in het waterfront :D
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Ik wil er eigenlijk wel heen, heb ze hier in metropool gezien en was echt een goed concert, energiek en het publiek ging helemaal gek.
Ik las in een interview dat er misschien ook een nieuwe cd komt volgend jaar? Ben benieuwd welke richting het opgaat. |
Ik wil ze zeker wel zien! Ik vind het een erg goede band en ben daarom ook best wel blij dat ze naar NL komen:D
|
Citaat:
1 van de weinige hardcore bands die ik cool vind ik wil ze ook zeker wel weer zien(y) |
Citaat:
|
jammer, ik kan dan geen verlof krijgen :( terwijl ik wel in Rotterdam zit :(
|
h20 zekerste weten dat ik daar ben, alleen met een beetje geluk spelen ze nog ergens anders want rotterdam is wel ver weg.....
|
Ja ook al woon ik er ik hoop ook dat ze nog ergens in het weekend of op vrijdag spelen want dat is gewoon handiger, geen school de dag erna enzo.
Maarr, waarschijnlijk ga ik wel gewoon naar de waterfront, scheelt weer reizen, dus kan ik langer blijven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik weet nog niet of ik ga, ik ken er niet zo heel veel van |
waterfront is maar een klotetent..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
h20 heerscht live een stuk duchtiger dan op cd
ik zag ze toen ik 14 was in het voorprog van NOFX in de melkweg ik was ZEER onder de indruk 'TRYYYYYYYYYYY BUT YOU CAN'T BRING ME DOWN!!!!!! :)' |
you can't enjoy the cd's until you've seen them live las ik ook ergens daarna, en dat vond ik wel een mooie uitspraak
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:cool:
ik ga(y) ik heb ze op Deconstruction gezien en tis gewoon een van mijn favo bands(y) |
Citaat:
|
Dit is het enige concert in Nederland.
|
Citaat:
Ik kan me H2O niet meer echt herinneren van de Decontour :confused: maar WF is dichtbij en ik ben dan nog in Nederland dus ik ga wel denk ik :) |
Citaat:
|
Zeer grote kans dat ik aanwezig ben.
|
H2O (27/3) gecancelled!!
De toer is afgelast wegens familie-omstandigheden... http://www.waterfront.nl/waterfront....s&e=1044486000 |
Citaat:
|
Wel jammer dat het niet doorgaat. Maar nu kan ik wel een andere dag in Maart vrij vragen om naar Tenacious D te gaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06. |