![]() |
Gekreukte Overhemden
Beetje vreemde titel misschien maar de laatste tijd zie ik vaak mensen met van die gekreukte overhemden lopen. Ik zou graag willen weten waar die dingen ergens verkrijgbaar zijn.
|
bij elke hippe modewinkel
mag ik mn mening er ook over geven?? ja ? toeeE!! ok...... ZE ZIJN LEEEEEEEEEEEELIJK!!!!!!!!!!!! |
Je wordt er werkelijk mee doodgegooid, met die krengen!!!!
Ja kan de stad niet door of je komt ze tegen. Voornamelijk met streepjes. Het toppunt: Een kreukelblousje met SCHUINE strepjes. Waar kan ik kotsen......? |
Citaat:
|
Citaat:
|
als je ze koopt krijg je er echt geen strijkijzer bij dus gewoon laten hangen
|
(Li)
Ik heb vandaag een gekreukte blouse gekocht in Den Haag, bij Players. Daar verkopen ze volgens mij ook wel gekreukte overhemden voor jongens. Eigenlijk kun je ze bij elke beetje trendy winkel wel kopen:) |
Is wel handig voor mensen die te lui zijn om te strijken.
|
Sorrie, maar ik vind die dingen echt http://forum2.gamez.nl/images/smiles/icon_sick.gif
|
http://www.forum.scholieren.com/show...hreadid=248306
Waar vind ik... Bij de hennes en maurits onderandere. |
Ze zijn idd mooi (y) Ik heb er zelf ook een, Zo een met kreukels en schuine strepen :)
|
Onder welke steen kom jij vandaan? ;)
|
geen idee al een tijdje niet gezien, ik heb ze een paar maanden geleden(aug.) op de markt gekocht, hartstikke goedkoop 5 euro in de winkel precies t zelfde voor 29.95E
Ze waren een tijdje geleden bij coolcat te verkrijgen en nog meer van dat soort winkeltjes |
Jah.. doodgegooit klopt iid wel >_>
Ik moet schaamvol toegeven dat ik ook een kreukshirtje heb gekocht... en toen heb ik hem gestreken.. en nou, nou heb ik geen kreukshirtje meer :D Gelukkig verschillen smaken! |
Citaat:
|
Citaat:
maar idd erg irri lam en pukish spul issut dan is er weer ietrs nieuws en moet gelijk ieder1 het dragen. Rages? Steve hou je bek eens euh ok. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nah die dingen zijn zo fuckin' uit (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
"In elke hippe trendy modewinkel" ....zoals the Sting????? (of gelijksoortige winkels). |
Citaat:
|
Waar vind ik topic.
En wat dacht je van gewoon de stad in gaan. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29. |