![]() |
[vraag] Age of Mythology
heej,
wat doet de plenty vault bij aom precies??? k weet het niet namelijk. Welk volk raden jullie mij aan? ik zelf doe vaak isis van de egyptenaren, want de statues beschermen tegen god powers zoals meteor, en de champion camelery trainen mega snel.. iemand nog tips? |
De beelden verdedigen je tegen god powers?
LOL not.. die zorgen alleen voor favor.. Plenty Vault zorgt voor een beter inkomen van alle resources Ikzelf speel ook vaak met Egyptenaren omdat hun economie makkelijker in zijn werk gaat. |
Citaat:
bij Isis wel, kijk maar als je god kiest bij de bescjrijving... en ik heb het zelf gezien want ik kon geen meteor doen op iemand met godbeelden met isis. probeer maar ik vind het handig |
O zo.. maar dat is zoals je zelf al zegt bij 1 bepaalde god
|
zoals al gezegt plenty zorgt voor een kleine overvloed aan resources
en welk volk dat moet je zelf bepalen :) wil je verassings aanvallen doen neem je de norse goden en wil je je leger opbouwen in een stad dan neem je de griekse of egyptisch goden |
Als je een enorm sterk leger wilt hebben moet je loki nemen en in de laatste fase hell dan heb je enorm veel mythologische wezens lijk de vuurman, troll, ijsreus... en dan win je gemakkelijk behalve als je tegen Zeus speelt want die geeft 200 favor ipv 100 dus kan die veel mythen wezens aanmaken! en als je gewoon speelt zou ik je aaraden om inderdaad een egyptische god te nemen want die hebben al vanaf de eerste periode landbouw! dat is rapper dan jagen!
|
ik heb aom dus illigaal :rolleyes: :rolleyes:
maar dan kan ik niet nline spelen, is het het waard om te kopen en online te kunnen spelen? |
ja online is supervet en het wordt ook steeds meer gespeeld.. ik hou alleen niet van die noren.. zeker niet sinds patch 1.2
|
Citaat:
|
Ragnarok!!
áls je hem kan krijgen, is die echt ultiem. |
wie is ragnarok???
|
Dat is een spel triple-x, vraag me alleen niet wat voor een spel, want dat weet ik ook niet :p
|
Ragnarok is een God power van de Norse
|
die ene waar al je boeren vechters worden?
|
Ja ik geloof dat het die is ja, ik vind hem zelf niet zo geweldig
|
ik vind die opzich wel geinig,
maar weet iemand nog ene geheim level ofzo??? ik vond de campaign zo snel gaan (wel op easy dan heh) :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55. |