![]() |
Jackass: The Movie
Zijn er al mensen die em gezien hebben?
Ik heb 'em net 2 keer gekeken en hijs écht heftig. De dingen die ze doen... Zo gaan ze bijvoorbeeld een auto huren en in een destruction-derby arena gaan ze 'em helemaal kapotrijden... Of ze snijden met papier tussen hun tenen en in hun mondhoeken... Dus... Wat vonden jullie ervan? |
yaiks dat met dat papier snijden lijkt me wel erg om te zien
dat met die auto's kan me niet zoveel schelen. Ik ga hem niet kijken in de bios, daar vind ik het te achterlijk voor, maar misschien een keer op video ofzo. |
Hmm ik denk dat ik dan liever CKY4 wil zien :s Ach zolang ze maar een beetje met winkelwagentjes kloten... :p
|
Citaat:
Alleen in het begin, de opening; ze zitten dan in een levensgroot winkelwagentje. |
Citaat:
Ik ga hem wel zien in de bios, samen met grote vriendengroep .. ff een feel-good avond van maken (y) |
ohh lijkt me lachen, ik denk dat in er wel heenga of hem huur :D
|
niet echt mijn smaak
|
Om eerlijk te zijn lijkt de film me niks aan.
Maar misschien dat ik haar ooit ga huren. |
Ik heb hem al 2 maanden geleden gezien in Chicago :D
Ik vond het een supergafe film. Heb alleen maar zitten lachen :D |
aahh ik krijg soms echt de kriebels van die gasten:D ze zijn wel koel maar sommige dingen die ze doen:o dus nee ik ga um niet in de bios zien, een x op video ofzo kan ik um tenminste stopzetten:P
|
heb m vandaag gezien, mijn zus had 'm gedownload, en de film is mij iets te heftig, op tv doe ik niks anders dan lachen, maar nu zat ik alleen maar zo---> :o
|
Rielekste film!
|
ga hem ook kijken in bios. en daarna naar james bond of zo.
|
Kheb um gezien ik vond um echt lachen, alleen sommige dingen waren wel TE overdreven (met name als ze gingen kotsen).
|
ik heb hem nog niet gezien
ik ben zo'n fan van jackass ik heb ze allemaal gezien behalve de film. zit er eigenlijk een verhaal in of is het alleen maar stunts achterelkaar? |
Citaat:
|
lijkt me n leuke film, ga m zeker in de bios kijken met wat vrienden(y)
|
Citaat:
|
hij was gruwlijk :cool:
|
ik wil 'm zeker wel zien, maar hoef 'm niet perse in de bios te zien.
|
hij lijkt me echt gaaf!
ga er binnenkort heen met een vriendin van me! kei lol! djekess roels (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) |
Hijs idd phat! maar ik begrijp nog steeds niet waarom ze het Jackass The Movie noemen, aangezien het meer een soort verlengde special is. Er is geen reet anders dan in de serie, alleen is het wat heftiger soms :)
|
is ie al uit dan :eek:
ook al op video en dvd??? |
Jaaaaa die film wil ik standaard zien!!!!!! Dan ga ik met een paar vrienden eerst flink smoken en dan lekker stoned die film kijken :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Lijkt me echt grappig!!!!!
|
Citaat:
|
Wasaby
|
Ik heb 'm gedownload en bekeken..
Moet zeggen, het heeft mij twee keer laten lachen. Niet meer. Een film om met je vrienden op de bank te kijken als je allemaal dronken bent, niet om in de bios te zien. Misschien dat het dan nog leuk is. |
fuck jackass en vooral die film
blijft trouw bij CKY das origineel weet je helft van jackass is uit cky geript omdat al die oppervlakkige losers dat niet weten,money making heet zo iets :rolleyes: |
Citaat:
|
wil m standaard zien, voorfilmpje vanavond bij 8 mile gezien, dude, die shit die ze doen is naar, wordt wel lachen denk ik :D cant wait
|
jackass is beuring, dus die film laat maar mooi
|
die film is zwaar vet man je kan hem natuurlijk downloaden op KaZaA! :D
|
Citaat:
|
hoe heet die film dan?
|
ben benieuwd :D
|
Citaat:
|
mjuh me broer had hem opstaan maar k zat te eten dus wou niej echt kijken :o
keb wel 1 onderdeel gezien.. dat hij een speelgoed autootje in zijn kont duwde :eek: en toen gingen ze na de dokter om fotows te laten maken enzow moestiej autootje oowk weer uitpoepen enzow zag er zeer auwelijk uit :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37. |