![]() |
Monitor 'flikkert'
Hee,
Ik heb een beetje de balen van mn LG 775N monitor. Het is nl. zo dat steeds al ik de monitor iets aanraak of een glas oid op het bureau naast de monitor zet, datde monitor flikkert (reageert op trilling als het ware) het beeld wordt dan iets donkerder, of iest lichter...... Dit is wel zwaar irritant... Wat zou het probleem kunnen zijn..? Bvd, Toeter |
Staat je monitor uit de buurt van magnetische melden? (radio, tv, computer, etc. etc.?)
|
Kast vd computer er vlakbij, maar dat moet kunnen, pc-speakers, idem, idem. verder niets...
Ik had een andere LG monitor, zelfde type, nooit dit probleem gehad.... Die monitor ging om andere redenen kapot -> gatantie -> kreeg nieuwe, zelfde type. Deze monitor heeft het 'geflikker' wel en het lijkt steeds erger te worden. Ik zat zelf te denken aan een onderdeel wat kapot aan het gaan is of dat ergens iets loszit binnenin.. Toeter |
maak em kapot en stuur em weer op =/
|
Ofwel zit de gegevensinvoerkabel van pc naar scherm niet goed, of is er daar iets fout mee. (Eens aan schudden). Ofwel is er een component dat de spanning van de afbuigplaat regelt of stuurt, kapot. In dit geval zou ik je aanraden: klop er eens op; werkt hij weer, ok dan is alles in orde. Is hij volledig kapot, wel dan heb je je garantie. Let wel! Als je er aan prutst, kan ik je het volgende zeggen; Spanningen die op afbuigplaten zitten zijn getransformeert. Als je hem openvijst, en als je werkt onder spanning, kunnen er spanningen op de afbuigplaten zitten tot 10000 Volt! Tis maar dat jet weet!
veel succes |
Citaat:
ik heb t namelijk ook:/ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:40. |