![]() |
The sims online
Wie heeft em al gespeeld hier? :o
|
Bendegek zeg.
Beetje geld gaan betalen voor een spel met zulke graphics om er mee online te MOGEN? Zoek het eens uit. Het speelt waarschijnlijk net zo als de normale sims alleen dan zijn andere poppekes echte personen. En dan moet je nog geld betalen om er mee online te mogen... |
Sims kan heel erg leuk zijn maar naar een paar weken spelen wordt het van zelf saai :rolleyes:
|
Is het al uit dan? Boeit me eigenlijk ook niet, zeker niet als het geld kost.
|
Je moet er toch elke maand iets van €10,- voor betalen ofzo he? Dat gaat me dan echt iets te ver, sorry hoor... Laat mensen die dat spel hebben gewoon spelen, die €10,- krijgen ze niet van me...
|
ik heb het spel nog nergens zien staan in belgie
het kost geld om te spelen maar ik denk dat het hier nooit uit komt.op thesims.com staat er veel informatie op het is al uit maar nog niet in belgie daarom denk ik daat het hier niet gaat uitkomen en de uitbreidinspaketten komen al na een week uit in belgie |
:) hier durven ze dat niet uit te brengen omdat Nederlanders te gierig zijn. (Zo te lezen de Belgen ook).
Voor de rest kan je als Beta Tester een jaar gratis spelen... |
Ik heb de beta gedownload... Maar je moest ook een creditcard- nummer hebben en dat had ik niet, dus ging het over...
Het lijkt me een erg leuk spel maar ik ga echt geen € 10,- per maand betalen, dat gaat me iets te ver. Jammer hoor :) |
man o man o man.. nee het kost geen geld speel eerst maat eens de beta version..
daar betaal je niets voor!!! kijk maar op de site al heb je GVD wel een CC nodig om het tekunnen spelen.. dat is voor beveiliging dan mensen niet 2acount op een huis maken snap je.. ik vind het zwaar kut want ik kan het dus niet spelen want k heb geen CC |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01. |