![]() |
Spiderman
ook pas gezien net als scary movie. ook wel een leuke film. wat vinden jullie ervan. :)
|
kutfilms, beide
|
Leuke film voor een avondje 'wegkijken'.
|
Citaat:
|
B-film :eek:
Deze film was echt zoooooooooo mooi man!!!!! |
bagger (n)
ik zat me echt dood te vervelen. |
Ik zit me te verheugen op de Punisher film... die moet ergens in 2003 uitkomen... Er is nu echter nog niets over bekend...
Ik vind trouwens wel dat de Spiderman film geslaagd is. X-men was trouwens wel beter! En X2 lijkt me ook (afgaand op de trailers) heel cool! |
Ok 1e keer was het leuk.
2e keer niet. :) |
Niet dat ik hem honderd keer ga kijken, maar ik denk dat het nog wel even duurt voordat ik hem niet meer leuk vind :D (y) :cool: De Hulk lijkt me ook :cool:
|
Slecht, lomp en nog eens slecht
(goh 2 films in 6 woorden omschreven vink bes wel goed :D ) |
Beste superheldenfilm in jaren, geen pretenties zoals in x-men.
|
Wel aardig, maar meer ook niet.
|
niet echt bijzonder. Ook niet vernieuwend en je wist het verhaal al als je de tekenfilms gezien had (en wie heeft die niet gezien?)
|
Citaat:
|
Citaat:
(heb ik je zomaar in 3 woorden beschreven (y):D) Film is goed; stuk vermakelijker dan X-men. Zal ook een stuk vermakelijker zijn dan de komende X-men. Zal gegarandeerd vermakelijker zijn dan DareDevil. Waarschijnlijk ook een stuk vermakelijker dan the Hulk. Hele grote kans dat 't een stuk vermakelijker is dan the Punisher (komt 'r weer een Punisherfilm :(?). Welke ben ik vergeten? Ik sluit me aan bij Cycloner. |
Citaat:
|
Uiteraard is het standaard, maar dat was het BRON-materiaal ook. Het gaat meer om de manier waarop de film is uitgewerkt dan het daadwerkelijke verhaal zelf. De karakters zijn vrijwel 'perfect' weergegeven ivm de strip. Dit is geen Citizen Kane, dit is mensen die zich verkleden in spandex en de wereld redden, en het is dan nog verdomd goed ook.
X-men probeerde meer te zijn dan het is, Spider-Man niet. Nergens zie ik in de film dat het meer probeert te zijn dat het is, wel is duidelijk dat men het bron-materiaal probeerde te volgen. |
ik heb spiderman 3x gezien en vond ze alle drie de keren ontzettend slecht:o
X-men was wel geweldig!!! |
Citaat:
ze Moet gvd die goede films met rust laten ..let maar op die word weer zo,n Kut film |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vond het wel een coole film en ik ben ook benieuwd naar het tweede deel, eerste vond ik als inleiding erg goed ik hoop dat het een mooie serie wordt met meerdere overlopende verhalen.
|
Ik vond Spiderman zeer dope :)
Over een tijdje ook DareDevil, X-Men 2 en The Hulk :D |
mwoh... ik vond spiderman iets van gaat-wel. Maar ik vond het einde wel leuk. Ik dacht: 'en nu komen ze bij elkaar' bla, bla. maa dat gebeurde niet! (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12. |