![]() |
CD's van voor je geboorte
Hoeveel CD's heb je die ouder zijn dan jijzelf?:)
Ik heb er drie: Metallica - Kill 'em all Metallica - Ride The Lightning Tom Waits - Swordfishtrombones |
Lastige vraag, heb geen zin om ze allemaal te tellen maar het zullen er toch wel minstens 200 zijn. (En nee, over zulke serieuze onderwerpen maak ik geen grappen ;) )
|
legaal:
napalm death - scum iron maiden - powerslave edit: natuurlijk ook kreator - pleasure to kill |
Geen? :|
|
Ramones, Bob Dylan, Sex Pistols, Crass en Pink Floyd dingetjes.. en Sonic Youth natuurlijk :)
en nog wel meer maar ik kom er nu even niet op. |
(overigens, zat muziek verder, alleen geen originelen dus)
|
ST - s/t
Operation Ivy - Energy (staan nummers op die voor mijn geboorte zijn opgenomen) Agnostic Front - Last Warning/United Blood (idem) ik vergeet vast wel 1 of 2. |
erg weinig
pink floyd queen metallica led zeppelin sonic youth beetje de standaardbands... |
the cure en the clash, maar dat zijn platen van mijn vader die ik heb ingepikt. telt dat ook?
|
the cure, siouxsie, joy division, beatles, elvis etc.
|
The Kinks - Well Respected Kinks (LP)
verder nog wel wat cd's maar die zijn niet origineel |
klein orkest
simple minds |
veel: o.a. beatles, stones, en nog wel wat, ben trouwens van plan als de financiele toestand het toelaat :( om meer lp's te kopen (cool die oude shit)>
|
ik was the who nog vergeten.
|
naja wat klassieke shit is nogal wat jaartjes voor mijn geboorte geschreven :p
en gedeelte van metal cd's ook... |
Sex Pistols natuurlijk :D
|
hele zooi elvis cd's en the Who - tommy
|
paar lp's van deep purple van men vader moeten hier nog erges liggen
maar uit men lp speler komt mischien maar 1 decibel ofsow :p (n) |
3 van bon jovi volgens mij, u2, bruce springsteen dacht ik...queen
uhm...dat was het volgens mij welen dan nog de greatest hits van de eurythmics, de meeste nummers daarvan zijn wel van voor mijn geboorte |
Jezus, meer van vóór dan erna denk ik. Bob Dylan, Led Zeppelin, Pink Floyd, Jimi Hendrix, Tom Waits, Black Sabbath, Beatles, Joy Division, JJ Cale, The Doors, Janis Ian, Jefferson Airplane, Miles Davis, Canned Heat, Alice Cooper, AC/DC...
|
Metallica - Kill em All
Sex Pistols - Nevermind Th Bollocks Here's The Sex Pistols The Clash - London Calling zijn mezelf en dan nog 2 verhuisdozen met LP's van me pa; Deep Purple, Jefferson Airplane, Dire Straits, Bruce Springsteen, Bob Marley, Patti Smith Group, Fleetwood Mac, The Doors, Bob Dylan enz.. |
The Doors.. hoe kon ik die in godsnaam vergeten
|
te veel...
|
Bob Dylan, Janis Joplin en Ramones.. dat is het geloof ik al..
|
Citaat:
|
ramones, the clash, the sex pistols, U2, rolling stones, beatles
|
Citaat:
optopic: uh er schiet me niets te binnen |
Citaat:
|
1 lp en 2 cd's van the cure
|
Citaat:
|
slayer-south of heaven
|
ik zelf niet maar m'n ouders genoeg:p die ik dus ook luister:)
zoals Roy Orbinson, the Beach Boys, the Eagles, Beatles, janis joplin, pink floyd etc |
Rolling stones??? (y)
|
Mmmz.. iets van voor 1983.. ik zou eigenlijk niet precies weten welke cd wanneer uit kwam :D
Ik luister ook niet zoveel ouwe muziek, wel wat jaren 80, maar das dus op het randje.. |
Citaat:
|
zeg ik lekker niet :p
|
Wat een vreemd topic.
maar goed; Mercyful Fate - Don't Brake the oath Black Sabbath - Paranoid Tom waits - Small Change U2 - Boy U2-October 5 maar, ik dacht dat het er meer waren... |
U2 - Boy
U2 - October Sex Pistols - Nevermind the Bollocks |
Ik heb wat van Queen en de Police...
en de eerste CD's van de Chili peppers zijn ook ouder dan ikzelf. |
de helft van me cd collectie geloof ik zon beetje
|
Citaat:
naar aanleiding van een opmerking van iemand in een topic (jaja:)) |
Citaat:
Ik denk dat ik ook wel meer muziek van vóór 1984 heb dan er na. Cd's die ná 1984 zijn uitgekomen maar opnames bevatten van vóór '84 reken ik uiteraard ook als 'oude' cd's :) |
eerste 4 iron maiden, eerste 3 metallica, van slayer alles tot reign in blood, verder een hele zooi hendrix, black sabbath / ozzy, deep purple, samson, angelwitch, king diamond (abigail was van '85 toch?) alice cooper, ac/dc, pink floyd, motorhead, judas priest...
|
Citaat:
|
*grijns*
stom van me :D |
Citaat:
|
metallica / cure / sisters / police / led zeppelin / black sabbath / hendrix / slayer / rhcp / chameleons / skinny puppy / maiden..
en nog veel meer :| |
helemaal niks. kill em all is de oudste.....maar volgens mij was ik er toen al.
|
reign in blood is net voor of na mij gemaakt :p
|
helemaal niets
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05. |