![]() |
wat is een simkaart :S
hehe, misschien beetje domme vraag.. maar wat is een simkaart? en heb je voor elke mobiel een andere nodig?
kheb namelijk net voor t eerst een mobiel, gekregen. maar kmoet aleen zelf weten hoek aan een oplader kom, en een nieuwe simkaart :S |
oja, en alsk hem aandoe, staat er simkaart geweigerd...
want ik moest eerst een pukcode (wats dat dan) invoeren, naja te vaak fout, dus.. :S |
Je sim-kaart is chip (ziet er net zo uit als chipknip) en daar staat je telefoonnummer op. Als je een telefoon hebt via je provider, heb je grote kans dat er alleen een simkaart in kan van je provider. Dat kan je opheffen, maar doe je dat binnen een jaar, dan kost dat veel geld.
Hmm, als er om je puk-code gevraagd wordt heb je volgens mij 3x de verkeerde pincode ingetoetst. Je puk-code staat ergens op de gebruikersovereenkomst van je telefoon. En anders moet je die via de helpdesk aanvragen. |
Citaat:
|
Citaat:
maar kank zelf een simkaart erin doen, en hoe duur is dat ongeveer? |
Een simkaart kost ongeveer 30 € ten minste van vodafone (libertel) ... heb je geen simkaart liggen van een oude telefoon ofzo?
Het enige probleem is of de telefoon simlock vrij is... weet je of het een prepaid is geweest? Je kan testen of dat ding simlock vrij is door er simkaarten in te stoppen van 2 verschillende providers (ouders of broertje simkaart??)... werkt dat dan is ie' simlockvrij... anders moet je er even achter zien te komen van welke provider de telefoon is.... Alex |
volgens mij is die van 'hi'
iig er zit zon heel klein kaartje in, is dat de simkaart? (ik dacht namelijk altijd dat daar t beltegoed ofzo opstond) hmz, maar wat als t een abonnement iets is dan, kank hem dan nog wel gebruiken, en er een nieuwe kaart ofzo, dak met beltegoed doe? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52. |