![]() |
Hoeveel geld geef jij uit aan games?
Of downloadt je ze liever?
Tell me. :) En om de hoeveel tijd ga je een game kopen? Welke zijn de laatste games die je hebt gekocht/gedownload? |
elke maand 2 games ongeveer voor ps2
|
de prijs van een lege cd :P
|
o
|
Om de 14 dagen koop in een spel voor de xbox en voor de pc download ik ze en als ze niet te downloaden zijn dan koop ik ze :p
|
Citaat:
|
Zo eens per 1-3 maanden. Downloaden duurt zolang met 56k, dus de echt goede spellen die ik ook origineel wil hebben koop ik gewoon, anders leen ik ze van de bieb en kopieer ik ze ofzo.
|
ik koop zo'n 2 PC spellen per jaar denk ik, verder illegaal.
|
Ik heb zo'n 9 op de 10 spellen legaal. Meestal speel ik eerst een tijd de demo of de warez-versie. Als het spel me echt bevalt koop ik het, anders niet. Ik voel me altijd zo schuldig als ik ze illegaal heb en bovendien duurt het downloaden zo verrekte lang met een ISDN. :D
|
niks
|
niks, in ben reviewer voor een site dus ik krijg ze voor nop :D
|
Eerst download ik ze meestal maar als het een topper is dan koop ik um (mits mn PC het aankan)
|
Ik downl alles :p
Als je op een goed FXP board zit heb je soms spellen al een maand eerder binnen (y) |
0,0
|
Ik koop er zo'n 3 per jaar....niet omdat ik verder alles download, maar omdat ik geen geld heb....ik download alleen maar psx games van een paar jaar terug die je nerges meer kan kopen...
|
Ik geef veel geld aan games. het geld krijg ik namelijk van werk. :) Ik download zelden spellen. Laatst wat ik gekocht had was UT2003, en een nieuwe CD van CounterStrike, want er zat een krasje op die cd die uiteindelijk niet meer werkte, ik heb gelijk een nieuwe aangeschaft. ( Niet zo duur tegenwoordig) Natuurlijk wacht ik op de Offiiciele Splinter Cell ( PC ) Game, die ik op zekers in huis zal halen. :)
|
in 3 maanden 6 Xbox spellen en 4 pc spellen :o
|
vrij weinig ;)
of download of met een gebrand cd'tje ;) alleen de spellen die ik egt wil koop ik egt (zijn vooral blizzard games :o .. en oohja.. bg2/nwn kocht ik ook nog :D) |
Ik koop zo heel af en toe een oude klassieker. Laatst Inca 2 gekocht voor twee euro ofzo. ;) :D
Honderd gulden of meer voor een spel vind ik gewoonweg teveel voor 'alleen maar een spelletje'. :) |
the sims koop ik allemaal rollercoaster2
de rest download ik ze allemaal ik koop het wanneer het spel van the sims uitkomt |
the sims.... :/
|
0,0 euro's, guldens of wat voor andere muntsoort dan ook.
|
0,0
dwl ze als mogelijk is, en speel niet zo super veel games. Speel nu Need for Speed HP II |
ik geef alleen geld uit wanneer er een ECHT goed game uit komt, meestal is dat 1x in het jaar dus.
|
Citaat:
|
ik koop +/- 8 games per jaar voor mijn NGC/PS2, aan PC games niks, want die krijg ik toch wel. (niks niet illegaal hoor :rolleyes: )
|
niks, krijg mijn spellen meestal van wat vrienden van me, en inruil regel ik ook weleens wat spellen, films of dvd's voor hun.
|
Vroeger aardig wat, maar nu teer ik op mijn oudere spellen en spellen die ik van mijn vriend leen :)
|
1euro per spel :)
Ik heb ze dan alleen niet gelijk. Ik krijg namelijk lege CD's van mijn ouders en het kost 1 euro om een spel te lenen bij de bieb :D |
Ik koop ongeveer 1 spelletje per maand, en af en toe is 2 tegelijk. Ik geniet liever van een spel en begin daarna pas weer aan een ander :).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25. |