![]() |
Brander, die het niet doet
Mijn brander wil geen CDs meer branden, hij zegt de hele tijd dat er een fout is opgetreden.
Hij kan wel CDs afspelen |
'een fout'..
Misschien kun je even vermelden wat voor fout? |
|
1. Reset je PC
2. Installeer je drivers opnieuw of load nieuwe down 3. Probeer andere brandprogamma's 4. Vraag het hier nog eens en geef info... http://forum.scholieren.com/rolleyes.gif |
22:33:02 #5 mmc 17582 File Transfer.cpp, Line 2562
Unspecified Recorder Error 22:33:02 #6 TRANSFER -20 File Transfer.cpp, Line 2567 Could not perform Write 22:33:03 #7 TRANSFER -29 File Transfer.cpp, Line 1341 >>> 02:10.47 <<< 22:33:03 #8 Phase 38 File dlgbrnst.cpp, Line 897 Burnprocess failed at 1x (150 KB/s) |
Maak je lens eens schoon. Hoe? Zoek maar op 'CD-RW lens cleaning' bij google.com.
|
Citaat:
Waarschijnlijk moet je je firmware upgraden of eventueel nieuwe drivers downloaden. Wanneer dit niet het probleem is dan moet je de flatcables even lostrekken en vastmaken. |
heb je 'n Phillips brander? zo ja is der nix aan te doen... heb der ook last van... alles geprobeerd.. hele ding open, schoonmaken, en eerst 3x dingen overhouwwen voor dat die weer volledig in mekaar zat... nog steeds niet.... eerst ging die de mist in als die op ongeveer 50 minuten zat van 'n muziek cd... en langzaamaan ging dat steeds eerder... nu kan ik 'n muziekcd van precies 28 minuten branden voor die dermee kapt...
Phillips SUX als 't om branders gaat |
Citaat:
Firmware? En dan loop je bijdehand tegen mij te doen? Als-ie het voorheen goed heeft gedaan is het 100% zeker *niet* de firmware, knakker. IDE-kabels? Wil jij gewoon je mond houden? Je hebt er duidelijk geen kaas van gegeten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:54. |