![]() |
wat draag je op oudejaar?
ik vind oudejaarsavond een avond waarop je je eens deftig kan uitdossen (niet dat ik dat anders niet doe :D , maar toch het is anders vind ik)
Ik ga het houden op wit Polo-hemd, zwarte armanibroek, timberland-boots, en misschien nog een zwart vestje er op maar dat denk ik niet. op mijn paasbest dus :D |
grote jongen hoor :rolleyes:
|
Hmm de enige reden dat ik iets meer aandacht aan mijn kleding ga besteden met oudjaar is vanwege een feestje.
maar anders zie ik de reden er niet van in,als je het hele jaar geen tijd in je kleding hebt gestoken dat opeens met oudjaar wel te doen. |
Lekker boeiend ga nu al bepalen wat je over een week aantrekt en ga dat nog 'ns een keer hier plaatsen ook. Ik zal wel iets warms dragen wat tegen 'n stootje kan.
|
Wat is er zo bijzonder aan oud&nieuw? Op die kleine jochies na dan die vet koel vuurwerk aan het afsteken zijn?
Ik weet nog niet wat ik ga doen, misscien dat ik demonstratief thuis blijf, en anders ga ik wel uit, en dan ga ik gewoon iets normaals aantrekken, wat ik normaal wel aan heb. En komop zeg, oud&nieuw duurt nog een week? Ik ga niet nu al vastleggen wat ik dan aan ga doen hoor. |
Kleren die ik dagenlijks ook draag ..
|
iets wat niet heel erg synthetisch is ivm vuurwerk
|
galajurk.. want ik heb feest :)
en voor de rest van de avond.. uuh geen idee. Maakt dat wat uit dan? :confused: |
Een trui zonder capuchon, geen brandbare kleding.
SIRE bepaald mn kledingkeuze dit jaar :o |
Citaat:
Timbs onder een zwarte broek? You've got a lot to learn, boy. :p |
Citaat:
Oh en wat ik aan doe? Waarschijnlijk wat warms :D Ik dos me wel uit met kerst, het hele familie gebeuren, gourmetten, kadootjes... jup *heeft al zin* |
wat ik met uitgaan na vuurwerk gedoe aandoe zie ik dan nog wel.. ga ik me nu nog niet druk om maken als je het niet heel erg vind.
|
Ik trek nooit mijn mooiste kleren aan met oud jaar, de ervaring leert dat het toch wel vies word. En iets dat warm en prakties is heefd ook zo zijn voordelen :) Mja, als ik een feestje heb met oud jaar besteed ik uiteraard iets meer aadacht aan mijn kleding maar dat doe ik sowieso met een feestje of als ik uitga. Maar ik gala ofzow zul je me niet zien, tenzij het een gala feest is.
|
Niet iets speciaals ofzo
|
Gewone kleertjes, die ik zo ook altijd aan heb.. nix bijzonders iig..
|
Kleding dat bij een hollandse hit past.
Waarschijnlijk doe ik Vlieg Met Me Mee van Paul de Leeuw. Dan hoe ik niet steeds met die vleugeltjes te sjouwen die ik dezelfde dag gekregen heb. Maar verder niks bijzonders... |
Citaat:
|
Waarschijnlijk een witte broek van Cars, daarboven een strak zwart hemd met fluoriserende pads van Cyberdog, zilver schakelkettinkje op mijn rechter pols en zwarte instap schoenen zonder veters (geen idee welk merk dat is).
|
niks belangrijks, ga ook niet naar een feest ofzo, en moet die dag nog werken smiddags dus het worden gewone kleertjes. vind het ook nergens voor nodig
|
waarschijnlijk slaapkleding aangezien ik slapend dit nieuwe jaar in wil gaan. (y)
|
nou jong, je mag je op je borst kloppen ;)
ik waarschijnlijk een skibroek en een dikke trui ofzo. |
niets. het nieuw jaar neukend in gaan :rolleyes:
|
normale kleding, niet als te nieuw zodat t kan verbranden oid :D
*hoopt van nie* :o |
warme niet te lichte kleding (dan kan ik m nog zonder vlekken aan als ik lam de sloot inrij ofzo :p)
|
(S)
Pff... Ik weet het nog niet... Zal zoiets wel worden: Broek ben ik nog niet uit. Shirt Evisu. Vest Etienne Ozeki. Schoenen Prada. Zoiets? :confused: |
wat ik normaal ook aan heb
|
een hoop bier waarschijnlijk.. :rolleyes: ;)
|
lange zwarte rok met n bloesje of truitje erop denk ik
|
Citaat:
|
afhankelijk wat ik bij me heb...moet mijn tas voor dan nog inpakken :)
|
ik weet het nog... Misschien koop ik wel iets nieuws...
|
Citaat:
|
Gewoon wat ik normaal draag als het aan mij ligt. Maar misschien dat mn moeder me perse weer in andere kleren wil steken *bleegh* Hoera voor feestjes met mensen die je niet eens mag.. ik heb dr nu al zin in.. :/
|
Veel truien :( want wordt waarschijnlijk goa-feestje!
|
Twee paar sokken
Brandvaste broek Warme trui-iets met topje eronder Sjaal Muts Mn haar in een staart Gympies ...en aansteken maar die handel :D |
ik ga voor oud en nieuw nog een keer stadten, dus ik hoop dan een leuke outfit te vinden.
|
Mun piama; lig waarschijnluk tot 12 uur te snurken en kom dan even om t vuurwerk te zien.
Ik heb niemand om me voor uit te dossen; had t anders graag gedaan. Der is toch niemand die met mij oudjaar wil vieren; BAH. |
geen idee.. maar wel iets netjes, want er is een één of ander oudjaarsdiner in het hotel waar we dan zitten (oostenrijk) dus ik denk een lange rok ofzo..
|
gewoon wat ik die dag aanheb, iets gewoon normaals dus. heel misschien dat ik iets netters doe, omdat ik dit jaar oud&nieuw bij andere mensen vier, maar het wordt nix speciaals ofso hoor...
|
ligt eraan wat ik ga doen > dat weet ik nl nog niet
heb waarschijnlijk een gala met vriendje maar weet nog niet of mn ouders dat goed vinden :o |
niet lachen (is gewoon humor) --> met een groepje meiden:
wit blousje stropdas zwarte broek nette schoenen en een nepgewei van de blokker op ons hoofd (rood met groen) na 12-en is dit trouwens, voor die tijd gewoon iets makkelijks |
Citaat:
|
i.v.m. '70's/80's party' als hippie :o
|
Citaat:
|
dat zal dan denk ik in ieder geval een jas zijn :)
|
nix bijzonders, ik heb me nog nooit speciaal aangekleed met oud&nieuw, niet echt door gehad dat dat gebruikelijk is.
maar mijn mama heeft vanavond wel gevraagd of ik morgen iets nets naar oma aan doe *zucht* |
Daar heb ik echt nog niet over nagedacht om het eerlijk te zeggen..
|
Citaat:
|
Ik hoop een hele mooie jurk in Brussel te vinden.. Ik had stof gekocht en iemand gevonden die een 'eigen ontworpen' jurk voor me kon maken, maar dat is niet door gegaan :(
|
Maakt dat wat uit dan? innet donker ziet toch niemand je..als het maar warm is en niet heel erg brandbaar! :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:48. |