![]() |
Opladen van Nokia 3310 > Vraagje
Ik probeer mijn GSM pas op te laden als ik de melding 'batterij bijna leeg' krijg. Het vreemde is dat, als ik hem oplaad, hij vaak al binnen een half uur de melding geeft 'batterij opgeladen'. Natuurlijk is hij dan binnen de kortste keren ook weer leeg. Andere keren duurt het uren voor hij opgeladen is en dan kan hij ook 3 dagen stand by staan. Hoe kan dit?
Ik heb mijn GSM bijna twee maanden. |
dat der staat batterij opgeladen betekent nix... gewoon snachts als je slaapt laden en hij doet 't perfect... heb ook 3310, doe 't zo, nergens last van
|
Citaat:
|
Lekker voor je batterij...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor de meeste andere typen is het beste om de batterij eerst helemaal leeg te laten gaan (dus zover dat je telefoon vanzelf uit gaat) en daarna pas op te laden (dit ivm geheugeneffect van je batterij...wat overigens nooit al na 2 maanden hoort op te treden!!). |
Als ik hem pas oplaadt als hij hem zelf heeft uitgeschakeld is hij meestal ook binnen een uur klaar met opladen, en dan houdt hij het ook niet zo lang vol. Als ik hem eerder oplaad, dan houdt hij het meestal ongeveer 5,6 dagen vol.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46. |