![]() |
Wat wordt je volgende GSM?
Welk merk en model wordt je volgende GSM?
|
Ik heb nu een nokia 3310 en die vin ik goed genoeg
|
Citaat:
|
Nokia 5210 wsch. (iemand die er ervaring mee heeft: wil ik graag horen!)
|
Citaat:
|
voorlopig geen. ik ben tevreden met mijn huidige gsm, en ik wacht op betere gsm's
|
Ericsson t66 is wel een grappig telefoontje... maarik koop pas in juli ofzo.. misschien is er dan nog wat leukers uit... maar ik kijk wel.. ik hebben nu een Samsuns SHG-A300 die kan nog wel een tijdje mee :)
|
Citaat:
|
Citaat:
:confused: ik kan 'm gratis krijgen icm. abo van 1 jaar :confused: |
kheb 'm gekocht.. kreeg geld van de verzekering.. heb er duur abo bij, dan was de GSM goedkoper. En een headset om handsfree te bellen. Mooi dingetje :)
|
8310
|
9840
|
hehe.. Ze zeggen al helemaal geen nokia er meer bij.. maja..
ik wil ook 5210! :( dys.. heb je zo'n lekkere rooige ? |
Nu een T20 maar die kon ik voor 60(ong. met btw) nieuw kopen. (week terug)
ik ga na men digitale camera en alle andere shit een t68/66 kopen |
Ik heb nu een Ericsson T39 die ik voor € 250,-- kan verkopen, ik zit nog te twijfelen; Ericsson T68 , Nokia 8310, 6510 of misschien 5210. Ik weet het zitten nogal wat verschillen in maar ik moet ook eerst maar eens kijken hoeveel loon ik van de week krijg :)
|
heb nokia 5210 besteld
|
'K heb nu een Nokia 3330, maar ik heb wel een oogje op de Nokia 3410 (de allernieuwste)
|
een mobiele beeldtelefoon anders lijken ze toch veel op elkaar
|
ik w8 nog voorlopig met kopen
nokia/sony-erricson/siemens komen nu met vele nieuwe mobi's maar die op dit moment nog nie uit zijn in NL + ik kijk met een schuin oogje naar de i-mode phones ;) |
Blauwe Nokia 3310 op Tele2Mobiel (=Telfort-netwerk), ik heb er nu nog geen, maar daar komt dus binnen een week of drie verandering in ;)
|
Citaat:
|
Waarschijnlijk precies dezelfde als ik nu heb, namelijk de nokia 6250.. Of er moet iets stevigers tegen die tijd verkrijgbaar zijn.. :)
|
Citaat:
Nummer1 : Ericsson T68 Nummer2 : Nokia 8310 Nummer3 : Nokia 6510 Nummer4 : Nokia 8850 (Ik heb nu een simlock vrije Trium Mars, +/- jaar oud met Vodafone IzI. Voorheen had ik telfort..) |
Kep nu zo'n postbank dig, maar als ik ooit nog een nieuwe neem, dan wil ik zo'n Codec die Snake heeft in MGS/MGS2. :D
FF serieus: Als ik een nieuwe neem, dan maakt er merk me nix uit, et gaat me om de opties. (Trilfunctie en liedjes componeren, numers opslaan) Aangezien bijna elke GSM dat tegenwoordig wel heeft, neem ik de meest handzame...welke dat is? Geen idee... |
Geen idee. Ik heb nu een Nokia 6150, die heb ik al een jaar of drie, was destijds zakentelefoon van het jaar. Ik ga 'm pas vervangen als hij echt helemaal verragd is, en wat het dan wordt hangt af van het aanbod op dat moment.
|
ik koop altijd pas 'n nieuwe phone als me ouwwe kaduuk/gejat is.... hopelijk de komende 2 jaar niet dus... me 3310 bevalt me prima...
als die zeer snel nog dood is word 't WEER 'n 3310 voor mij, als 't langer duurt ga ik kijken wat voor nieuw spul der is |
ik heb nu een motorola v 3690 en ik wil maar dat gaat nog heel lang duren een samsung a 400, die is echt heel dun en heeft super veel pixcels.
groeten |
net gehaald!!! : sony j70
|
Tja, wat zou ik kiezen? Ik twijfel eigenlijk tussen een Samsung A300, zo eentje met een blauw rond schermpje.
http://vl.samsung.be/upload/product/..._A300DICHT.jpg of misschien een Sony Ericsson T68i http://www.sonyericsson.com/be/image...1022_0_828.jpg In ieder geval om de een of andere reden geen Nokia meer. Nu heb ik een 3310 en ben er best tevreden over, maar iedereen heeft dat toestel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hmmm je hebt het nu over prepay zeker? Dat zijn vaak niet echt de mooiste toestellen... oke er zitten wel uitzonderingen bij (sony-ericsson cmd-j70 bij ben prepay) maar over het algemeen zijn het best wel klote dingen.. |
Siemens C45i
|
Citaat:
Qua inhoud.. mwah... de batterij gaat niet lang mee(ook de grote niet), anderhalve dag en dan moet je weer laden. Beltonen veranderen is een hel(moet met een vaag notenbalkje). Hij is bij mij ook een paar keer vastgelopen(!!). Batterij eruit en er weer in en dan doet ie het weer. Ook een groot nadeel ervan: je kan het geluid wel uitzetten, maar het waarschuwingssignaal dat de batterijen bijna op zijn niet. Gevolg is dus dat ik soms in de klas zit, batterij bijna leeg, begint dat ding opeens herrie te maken. Heel onhandig. Mijn volgende(als mn huidige abonnement is afgelopen :-p) wordt waarschijnlijk nog ff wat langer wachten. Denk dat ik als eerstvolgende een UMTS telefoontje wil, I-Mode sla ik maar ff over. Dus wat voor merk/type weet ik nog lang niet, maar ik heb wel een voorkeur voor Nokia en Ericsson. |
Jawel, zo'n rooie.
|
Citaat:
Mijn volgende wordt een T68i, moet alleen nog 8 maandjes w88 tot m'n abbo is afgelopen :( |
nu 6210, dan 6310i denk ik
|
Ik heb toch besloten dat mijn nokia 3310 nie goed genoeg meer is :D dus ga ik over naar de samsung A300 :cool:
|
Citaat:
In Utrecht zelf wel goed bereik, in andere grote steden ook. Heb nu dus vodafone en dat is al stukken beter qua bereik. KPN doet het hier ook heel goed in deze uithoek. |
Citaat:
gekocht voor €200 via via (nieuw :o) nog geen probs mee gehad, alleen veel sms-en belplezier :D (en spelplezier, flipperkasten is best wel leuk tijdens examens :D) |
Voorlopig ben ik wel tevreden met m'n Siemens M35i.
Mocht er een volgende komen kies ik voor de Siemens ME45i. Echt gaaf ding!! Siemens rules!!!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:34. |