![]() |
Zijn er hier Charmed fans?????
Post hier wat je er over kwijt wilt...
Ik vind het kut dat prue dood gaat en dat die klote V8/Net 5/SBS 6/ of what ever het niet uitzend GDVRDomme |
Ik ben eraan verslaafd!!!
Het zal nog wel ff duren voor het er weer op komt... Dat Prue dood gaat vind ik inderdaad jammer... |
Jah, ik vind het wel jammer dat het weg is, ik keek het niet altijd, maar wel eens. Ik vond t wel cool!! Ik was vroeger (als in: toen ze nog in BH90210 speelde) al fan van Shannen Dorathy.. (uuuh.. hoe schrijf je dat??). Dus ja, best jammer..
|
Het Shannon Doherty volgens mij (kan ook Shannen zijn)...
|
*kijkt ook charmed*
*forza alyssa milano http://forum.scholieren.com/cool.gif* |
Citaat:
|
ik vind het ook de max van een programma!!Maar Prue word toch vervangen door iemand anders??Ik heb zo ietske gelezen.
|
Citaat:
|
[ QUOTE ] DutchcEck
schreef: [ B ] Ja. Prue gaat dood en er is nog een vierde zusje die haar krachten pas krijgt als een van de anderen overlijdt. ik vind het wel afgezaagd... |
Nouw inmiddels 2 seizoenen met Paige... PAIGE IS KOEL (y)
|
Mizegh jij oowk al hier?? :D :cool:
en vind prue kewler dan paige, dont know why but she's just better ;) (en paige heeft haar whitelighterkrachten al wel remember: aflevering dat ze het verleden in gaat en opnieuw beleeft... orb :o ) |
Hallooo, ik heb al een topic geopend!!!
:( |
|
*raises hand*
maar uhm t wordt toch weer uitgezonden? naja herhalingen weliswaar maar das toch ook leuk?? naja nieuw seizoen is leuker ofcourse, mja je kunt niet alles hebben :p en ik mis Prue, maar nu kan ik dr weer zien :) maaaar Paige is ook koel! in t volgende seizoen heeft ze KnalROOD haar :D |
Uuhm kijk is naar de datum van de eerste post in dit topic... volges mij moet de JOUWE dan gesloten worden..
en HAI darvan ;) |
Charmed zuigt, goedkope soap-serie.
Bah, voorspelbaar en vol cliché's. Enige leuke eraan is dat ze het presteren elke keer weer schaars gekleed te zijn :D ja, ze moeten toch wat voor de kijkcijfers |
Charmed roelt (y). Lekker uitzendingen vanaf het begin, kende ik nl nog niet :o.
Trouwens, is iedereen hier Prue/Paige/Phoebefan? Piper roelt ook! :D |
Citaat:
Mizeggggggghhh :p :o :D |
anders up je ff een heel oud topic :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05. |