![]() |
PCI/USB kaartje
Ik heb een PCI/USB 1.1 kaartje gehaald en in de gebruiksaanwijzing staat dat ie automatisch installeerd als ik h'm heb aangesloten.
prima, leuk en aardig maar kaartje zit er in maar hij geeft steeds conflicten... wie weet hier iets tegen? |
Welk merk?
Welke conflicten geeft hij precies? |
Heb je wel de drivers geïnstalleerd die bij de kaart zaten? En wat voor OS heb je? Als ik het goed heb, wordt USB pas ondersteund vanaf W98....
|
wat voor mobo heb je
|
|
Hij geeft aan dat de controller niet helemaal geïnstalleerd is
|
Citaat:
En nog een tweede advies. Gooi Win ME eraf. Wat een kolere OS is dat... Sorry, moest even mijn frustatie kwijt... :D |
nou euh.. liever niet.. dis is de eerste pc die het langer dan 2 weken bij mij uithoud. Als ik ga prutsen in de config enzo ken ik h'm slopen
Maar in de gebruiksaanwijzing + i-net stond dat ie h'm auto. zou installeren en dat alle drivers aanwezig zouden zijn(stond niet bij welke) |
Je zou kunnen proberen alle USB apparaten in Apparaatbeheer te verwijderen en daarna de PC opnieuw op te starten.
Met het zoeken naar de standaard USB poorten wil het nog weleens lukken om de nieuwe ook toe te voegen. Het poortje moet de in Windows aanwezige USB drivers gebruiken en dat is de reden dat er geen aparte drivers bijzitten. Ook kun je nog proberen om een ander PCI slot dan die je nu hebt gebruikt voor het poortje te gebruiken. Dit kaartje moet absoluut gewoon herkend en geinstalleerd worden door Windows. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21. |