![]() |
*het steeds koud hebben vervolg....*
misschien past t hier ook niet,maar toch,ik heb een paar weken geleden een topic geopend met dat ik het steeds aldoor koud had....
nu ben ik naar de docter geweest en die keek naar me en zei: neem wisselbaden.... meer niet...is dit niet raar? ik had wel wat meer verw8 dan alleen maar een wisselbadje nemen.... :( |
Mogelijk heeft je huisarts je dit aangeraden om op die manier een betere doorbloeding van je lichaam te kunnen stimuleren zodat je het ook minder snel koud zult hebben. Je kunt hem of haar in ieder geval om nadere informatie vragen als je daar behoefte aan zou hebben.
|
Heb je het al uitgeprobeerd? Misschien was het helemaal niet zo stom wat hij zei en werkt het wel? En anders ga je gewoon weer terug, nogal simpel.
|
Wat wil je dan, dat hij je diep in je ogen kijkt en zegt: Mevrouw, ik denk niet dat u dit overleeft.
Wees blij dat je het waarschijnlijkgewoon met wisselbaden op kunt lossen. |
Ik heb dit ook en ik wordt er zot van
en noem me nou niet dom maareuh wat zijn wisselbaden ?? echt ik wist ook niet waarom ik het altijd zo koud had , wel niet echt koud maar zo kippenvel krijgen af en toe en een beetje koud , moeilijk uit te leggen . -xxxx- |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |