Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Nieuwe meeting? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=318605)

Alicia Silverstone 24-12-2002 14:08

Nieuwe meeting?

Ook hier geldt: je kunt meerdere data aankruisen. Dat moet eigenlijk ook. :p

Freyja 24-12-2002 14:19

Hihiiiii, Morgan kan ze allemaal :)

Uhm... misschien alleen iets veranderen... Kijk, jullie kunnen best naar Vroomshoop komen, maar hier is dus echt niets om te doen ofzo... Dan zouden we alsnog beter in Almelo af kunnen spreken, of jullie moeten het niet erg vinden om de hele avond bij ons thuis te zitten :D

(mijn moeder oppert trouwens dat we best uit kunnen en dat hier dan ook lui mogen slapen als ze spul meenemen :p We hebben een vrij grote zolder dus. Maar dan hebben we dus niet genoeg aan 1 auto. En of jullie daar zin in hebben/tijd voor hebben weet ik niet)

Alicia Silverstone 24-12-2002 14:21

oeh cool!!!! :D :eek:

Freyja 24-12-2002 14:22

Durf je dat? :p

Alicia Silverstone 24-12-2002 14:23

Citaat:

Morgan schreef:
Durf je dat? :p
waarom niet??? :D

Freyja 24-12-2002 14:43

Weet ik niet, ik hou zelf helemaal niet van ergens anders logeren (als mensen hier logeren vind ik het altijd wel weer leuk :))....

Ik 24-12-2002 15:23

tot nu toe: alle data

Unexplained 24-12-2002 15:44

december is volgeboekt...begin januari kan ik...12e ben ik bezet...en het weekend daarna heb ik geen auto meer tot m'n beschikking waarschijnlijk

kHebTrekInWatLekkers 24-12-2002 15:46

Ik kom niet....

Orion16 24-12-2002 15:57

4 / 5 januari gaat niet lukken, dan krijg ik zelf logees :)
Op zondag 26 januari ben ik jarig :D

luckyleo 24-12-2002 17:31

Citaat:

Orion16 schreef:
4 / 5 januari gaat niet lukken, dan krijg ik zelf logees :)
Op zondag 26 januari ben ik jarig :D

kunnen we wel een feesie bij jou doen :)

Dusjcrib 25-12-2002 00:33

Citaat:

Morgan schreef:
Hihiiiii, Morgan kan ze allemaal :)

Uhm... misschien alleen iets veranderen... Kijk, jullie kunnen best naar Vroomshoop komen, maar hier is dus echt niets om te doen ofzo... Dan zouden we alsnog beter in Almelo af kunnen spreken, of jullie moeten het niet erg vinden om de hele avond bij ons thuis te zitten :D

(mijn moeder oppert trouwens dat we best uit kunnen en dat hier dan ook lui mogen slapen als ze spul meenemen :p We hebben een vrij grote zolder dus. Maar dan hebben we dus niet genoeg aan 1 auto. En of jullie daar zin in hebben/tijd voor hebben weet ik niet)

jajaja, leukleukleuk!!!

Ik durf wel :P:D

Maar dan moet unexplained wel ook willen want ik moet wel nog een autorit naar huis hebben toch wel weer... geen geld :(
Mja, auto's is rekenwerk dan :D

Data's dat ik kan zoek ik morgen wel op

luckyleo 25-12-2002 11:09

Opzich, onder de voorwaarden dat ik op de datum van de meeting kan en dat de auto dan vrij is, kan ik ook met de auto heen. En kunnen er ook dus ook mensen meerijden. Als we de benzinekosten verdelen is het voor iedereen betaalbaar.

Unexplained 25-12-2002 12:18

Ik heb de tankpas van pappa, dus geen benzinekosten :D

Orion16 25-12-2002 12:26

Citaat:

luckyleo schreef:
kunnen we wel een feesie bij jou doen :)
Idee :D ;) http://chatfreak.endoria.net/smileys/christmas.gif

Freyja 25-12-2002 13:25

Citaat:

Unexplained schreef:
Ik heb de tankpas van pappa, dus geen benzinekosten :D
Hoei :D Maar durf je ook hier te blijven slapen om ergens hiero uit te gaan? :p

Unexplained 25-12-2002 23:55

Citaat:

Morgan schreef:
Hoei :D Maar durf je ook hier te blijven slapen om ergens hiero uit te gaan? :p
Hmm..dat moet ik even met de baas (lees: vriendin) overleggen, maar ik denk niet dat dat een probleem oplevert.

N00dles 26-12-2002 15:12

*kuchOVkuch* :)

Zou het ook wel koel vinden, maar vanaf 5 januari kan ik pas...

Ben overigens helemaal geen meeting mens :p

Freyja 26-12-2002 15:24

Mjah jij moet ook komen dan, natuurlijk! :) Als je toch een OV hebt, heb je geen excuus meer om niet te komen. *kijkt streng naar andere forumluitjes* Dat geldt voor jullie allemaal!

Kinshi 27-12-2002 08:29

;) ik kom toch niet!

Dusjcrib 27-12-2002 11:59

Goed, dan eindelijk mn data's doorgegeven..

Maar euh, als het naar Nienke gaan met daar blijven slapen en uitgaan wordt dan vallen alle zondagen af als begindag.. die gelden dan dus als 2e dag, tenzij we op vrijdag heengaan

Maar uitgaan zit gekoppeld aan vrijdag of zaterdag dus.. euh?

Freyja 27-12-2002 12:04

Zaterdag. Ik geloof dat er hier weinig tenten open zijn op vrijdag, behalve de cafe's dan en die zijn niet zo boeiend.

Maar aan dat uitgaan zitten meer complicaties vast, met name het vervoer - hiero moet je gebracht of gehaald worden wil je ergens komen, en als jullie al met z'n vijfen in de auto zitten kan er dus niemand meer bij, en dan schiet het nog niks op. Dus weet niet of dat wel zo'n heel handig idee is, hoewel het me erg leuk lijkt.

luckyleo 27-12-2002 12:11

Citaat:

Morgan schreef:
Zaterdag. Ik geloof dat er hier weinig tenten open zijn op vrijdag, behalve de cafe's dan en die zijn niet zo boeiend.

Maar aan dat uitgaan zitten meer complicaties vast, met name het vervoer - hiero moet je gebracht of gehaald worden wil je ergens komen, en als jullie al met z'n vijfen in de auto zitten kan er dus niemand meer bij, en dan schiet het nog niks op. Dus weet niet of dat wel zo'n heel handig idee is, hoewel het me erg leuk lijkt.

mensen die niet drinken kunnen rijden en anders een taxi nemen. Met zijn allen is dat niet duur.

Freyja 27-12-2002 12:50

Citaat:

luckyleo schreef:
mensen die niet drinken kunnen rijden en anders een taxi nemen. Met zijn allen is dat niet duur.
Eheheheh, taxi, hier? Jongen, jij moet nog veel leren over het leven in de wildernis :p
Een busje huren is dan gemakkelijker, denk ik. Dan kunnen we ook zelf bepalen hoe laat we teruggaan, en een beetje ver weg. Maar dan moet er dus wel iemand nuchter genoeg blijven om te rijden (ik zou het wel willen maar om de een of andere reden vertrouwt niemand mij dat toe. Misschien het gebrek aan rijbewijs?)

Unexplained 27-12-2002 13:41

Ik BOB wel, ben toch niet zo'n alcoholdrinker..

luckyleo 27-12-2002 13:44

Citaat:

Morgan schreef:
Eheheheh, taxi, hier? Jongen, jij moet nog veel leren over het leven in de wildernis :p
Een busje huren is dan gemakkelijker, denk ik. Dan kunnen we ook zelf bepalen hoe laat we teruggaan, en een beetje ver weg. Maar dan moet er dus wel iemand nuchter genoeg blijven om te rijden (ik zou het wel willen maar om de een of andere reden vertrouwt niemand mij dat toe. Misschien het gebrek aan rijbewijs?)

Citaat:

Ik BOB wel, ben toch niet zo'n alcoholdrinker..
dus dat is ook weer opgelost :)

Methuselah 27-12-2002 19:27

zou wel tof zijn, maar ik heb examens tot de 1ste februari...

Fatal Exception 28-12-2002 13:11

Het lijkt me wel tof te komen

Freyja 28-12-2002 16:07

Hm, er is natuurlijk wel een limiet aan het aantal mensen dat bij ons op zolder past, he.

Q 28-12-2002 20:30

Citaat:

Morgan schreef:
Hm, er is natuurlijk wel een limiet aan het aantal mensen dat bij ons op zolder past, he.
Hoeveel dan? :)

TheOneWhoLeft 28-12-2002 21:00

Citaat:

Morgan schreef:
Ook wel handig wanneer er dan meer vrijdagen of zaterdagen bijkomen?

Unexplained 28-12-2002 22:58

Ik rijd op 4 januari naar Vroomshoop, en ik rijd 's nachts weer terug.

Wie mee wil rijden, mag dat.

Dusjcrib 28-12-2002 23:08

Citaat:

Unexplained schreef:

I'm in!!

woei!

Alicia Silverstone 28-12-2002 23:53

Citaat:

Dusjcrib schreef:
I'm in!!

woei!

Freyja 29-12-2002 01:48

4 januari? *denkt even na* dat is deze zaterdag? Waarom 's nachts weer terug? Dan blijft iedereen toch niet slapen? Gaan we wel uit dan, want als we naar Dieka gaan (ik geloof dat Maartje daarheen wil) kunnen we net zo goed zo lang mogelijk weg blijven.

Lethalis 29-12-2002 08:06

Ik kom waarschijnlijk ook, maar met eigen vervoer :) Zou in theorie 1 persoon mee kunnen nemen, maar dat is wel geheel op eigen risico :p

Alicia durft niet bij mij in de auto te stappen. Dat zegt misschien genoeg :X

En oh ja, niet gillen of huilen in de auto .. dan gaat de deur open :p

Ik 29-12-2002 09:23

Citaat:

Unexplained schreef:

Iemand die mijn aanwezigheid op prijs stelt? :D

Alicia Silverstone 29-12-2002 10:16

Citaat:

Morgan schreef:
4 januari? *denkt even na* dat is deze zaterdag? Waarom 's nachts weer terug? Dan blijft iedereen toch niet slapen? Gaan we wel uit dan, want als we naar Dieka gaan (ik geloof dat Maartje daarheen wil) kunnen we net zo goed zo lang mogelijk weg blijven.
Hmmjah ik vind dat we ipv 's nachts beter 's ochtends ('s middags? :D) kunnen terugrijden...
Maar kweenie of dat is wat je bedoelt...

Dusjcrib 29-12-2002 12:40

Citaat:

Alicia Silverstone schreef:
Hmmjah ik vind dat we ipv 's nachts beter 's ochtends ('s middags? :D) kunnen terugrijden...
Maar kweenie of dat is wat je bedoelt...

Rijdt jij ook met Pim mee? (doe maar :))

Maar euh, het maakt mij niet uit wanneer we terugrijden, maar ik wil die zondag wel redelijk bij tijds weer thuis zijn want ik moet nog een debat in het frans voorbereiden met een vriendin van me ( :( ) Dus dan in ieder geval liever 's ochtends en niet pas 's middags...

Dusjcrib 29-12-2002 12:41

Citaat:

Morgan schreef:
Trouwens, ms stomme vraag maar even voor de zekerheid.. dr is daar geen dresscode ofzo toch?

Alicia Silverstone 29-12-2002 12:44

Citaat:

Dusjcrib schreef:
Rijdt jij ook met Pim mee? (doe maar :))

ja dat was wel de bedoeling :D :o

Dusjcrib 29-12-2002 12:45

Citaat:

Alicia Silverstone schreef:
ja dat was wel de bedoeling :D :o
okee :D

Freyja 29-12-2002 13:38

Citaat:

Brazen © Wrom krijg ik een anonieme liefdesbrief? says:
is er een dresscode in dieka?
donderdag: billsbar; vrijdag: lucky; zaterdag: zak; *rekt zich een keer uit* says:
nee
donderdag: billsbar; vrijdag: lucky; zaterdag: zak; *rekt zich een keer uit* says:
LOL
Dus :p

En Pim wil per se 's nachts terug... mjah dan blijft er dus alsnog niemand slapen, vindt mijn moeder ook weer relaxt. Ik ben trouwens nog nooit in Dieka geweest, maar volgens dat joch daar *wijst naar boven* is het wel gevarieerd en dus wel geschikt om heen te gaan.

Citaat:

Brazen © Wrom krijg ik een anonieme liefdesbrief? says:
is lucky beter, want daar kunnen we ook heen
nee, dieka lijkt me voor zulke gein toch meer geschikt, meer variatie, dus probably meer mensen die zich vermaken

Unexplained 29-12-2002 14:03

Okay, het rondje kan als volgt zijn:

- 12:00 Rotterdam (daar woon ik)
(- 12:15 Krimpen a/d Ijssel (Marc ophalen))
- 13:00 Leiden (ophalen Pauline)
- 13:15 in de buurt van Leiden (ophalen Tim)
- 13:45 Amsterdam (ophalen Kim)
- 15:45 Vroomshoop (thuisbasis van Nienke)

Marc kan prima met ons meerijden, er is genoeg plaats.
Als Marc meerijdt, kan er verder niemand mee. Anders is er nog plaats voor iemand.

Willen Pauline, Tim en Kim even hun adres E-Mailen? Dan kan ik jullie met behulp van de GPS-navigator vinden.

Freyja 29-12-2002 14:05

Als Roelof nog meewil, maar dat weet ik niet.... Dan moet Marc met z'n eigen auto en dan moet er dus nog iemand mee ;)

Dusjcrib 29-12-2002 14:14

Citaat:

Morgan schreef:
Als Roelof nog meewil, maar dat weet ik niet.... Dan moet Marc met z'n eigen auto en dan moet er dus nog iemand mee ;)
Hmz, Marc postte hierboven toch met zn eigen auto te gaan??

En ik vind datmee moet..

Freyja 29-12-2002 14:16

Jah ik eigenlijk ook!

'I'he Prophet 29-12-2002 14:16

Ik kom gewoon niet, scheelt gedoe met auto's.

Dusjcrib 29-12-2002 14:17

Citaat:

'I'he Prophet schreef:
Ik kom gewoon niet, scheelt gedoe met auto's.
jamaar dat is geen gedoe..

of wacht.. ging Leon nog mee?

Dusjcrib 29-12-2002 14:17

Citaat:

Morgan schreef:
Jah ik eigenlijk ook!
maar ze heeft hier niks gepost ofzow en heb dr ook tijdje niet online gezien.. ms is ze op vakantie ofzo

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:20.