![]() |
Leon
wie kent de film leon en wat vind je er van?
acteurs zijn onderandere JEAN RENO en NATHALIE PORTMAN meesterlijke beeld muziek acteurs allez harde en mooie film |
Oef, zeer goede film. Jean Reno is IMHO een goeie acteur, en Nathalie is IMHO een cutie http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
|
En dan hebbuh we nog die vreselijke Gary Oldman...Superfilm!!!
|
Dat is mijn naam.
Ik ben weleens huurmoordenaar genoemd om deze film, maar heb 'm nooit gezien. |
Ze heet eigenlijk Natalie, maar dat terzijde; liefhebbers van deze film moeten ook de "Version Intégrale" hebben gezien, 20-30 minuten aan uitgeknipte scénes, die toch wel wat toevoegen.
|
sommige stukken zijn gefilmd als een actiefilm, had meer drama moeten zijn :/
voor de rest goed |
Al 2 keer gezien (is niet zo veel weet ik, maar hij wordt ook niet zoveel uitgezonden en ik heb geen VCR/DVD), echt een goeie film. Humor, actie, spanning en ook dat brute geweld is zo ontzettend overdreven, maar wel mooi...ook die plant van Leon is geinig. Wel een beetje overdreven tegenstellingen (kille huurmoordenaar + schattig meisje, realistisch gezin + dik brute moordmafia). Ook leuk dat zo'n oudere niet echt aantrekkelijke acteur zo'n fette actieheld kan zijn...
|
Ik heb hem zelf, mega goeie film.
|
Citaat:
|
Extra praatscénes tussen Mathilda en Léon; scéne waarin Mathilda dreigt haarzelf door de kop te schieten omdat Léon weigert haar te helpen met Stansfield uit de weg te ruimen, extra scénes waar Léon Mathilda de fijne kneepjes van het vak leert (waar ook de oorsprong komt van de "pin-trick" die aan het eind komt)... verder kan ik me niet meteen herinneren.
|
eind is droevig http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
|
ja, heel erg goed, einde was vet gefilmd..
|
Vetste flim ooit!
|
Geweldige film :cool:
"he is my lover" |
Citaat:
Baka |
De film is geweldig (y) het verhaal, de acteurs :cool:
|
Citaat:
open dan een nieuwe ofzo.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26. |