![]() |
"De BROERTJES"
Hee, ik keek dit forum ff door en zocht naar: "Broertjes", maar tot mijn grote verbazing was hier gewoon geen topic over.
Die 2 geweldige gasten op v8, die zich op zoek naar de ideale vrouw laten pijpen door zwerfster, een Aziatisch meisje met een dildo neuken (ja hij zat er echt in), Kelly van BB 'aanranden', en nog een heleboel andere mensen rellen. Mijn vraag: Wat vinden jullie van deze lijpo's? Ik vind het helemaal geweldig. Ik ga er echt helemaal stuk om :D |
Hartstikke gaaf man!!! :) zo'n programma's mogen ze meer maken i.p.v dat saaie andere gedoe op tv wat er meestal is.
|
Eerlijk gezegd nog nooit gezien, maar kllinkt nogal smakeloos....
Misschien als ik dronken ben wel leuk :rolleyes: |
Het beste programma op V8; misschien wel het enige goeie. Jammer dat ze gestopt zijn.
Maar ze hadden zich niet echt laten pijpen door die zwerfster, ze hadden dur gewoon 200 euro gegeven en toen wouden ze het toch maar niet. Maar ze mocht het geld wel houden (y) |
Wel geining, niet meer dan dat. Zou er iig niet voor thuisblijven om het te zien.
|
in een woord: FANTASTISCH!!!
|
Okeej.... nou, wát ik er van heb gezien vond ik verschrikkelijk..
het zal wel aan mij liggen gezien de reacties hierboven? :confused: (n) |
Citaat:
ik heb dr één keer naar proberen te kijken, maar dit programma was van een zo ondraaglijk laag niveau dat ik het nog geen 5 minuten vol heb gehouden |
huh? vroeger had je op de VPRO ook een programma dat zo heette volgens mij met renee en frank groothof. maar dat was denk ik toch veel leuker. ik mag eiglijk niet oordelen, wantik heb dat ander nog nooit gezien, maar het klinkt nogal smake -en hersenloos... :p
|
Citaat:
|
Het is eigenlijk meer een parodie op de smakeloosheid van V8, een zender die steeds parodieën op zichzelf uitzend (The Simpsons ook al).
|
ik vond het wel lache
|
Ik vind het fout en plat. Eigenlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ach ja ik moet nou eenmaal lachen om die flauwe humor. Hetzelfde geldt voor Rob Muntz ik lig altijd helemaal krom om die kerel. Toentertijd met zijn Hitler immitatie. |
Citaat:
Dat gaat dus niet helemaal op, denk ik. |
Citaat:
|
"TJAKKA... TJAKKA... TJAKKA!!!"
hahahahahahaha :D |
Citaat:
|
heerlijk programma :D
|
Citaat:
|
De eerste 5 afleveringen waren wel leuk, maar daarna vond ik het teveel op elkaar lijken. Dus ik kijk er niet meer na.
|
sja... spraakmakend?
Als er niets is dat je wilt zien laat je het wel staan, tis echt gaar, maar of het nou echt leuk was :rolleyes: |
de broertjes kan je naar kijken en denken: hmm leuk.. ja
maar jekan ook ff op dingen gaan letten, zoals die bodyguard die er altijd achter staat of hoe als de ene broer zit te interviewen de ander de hele tijd geil naar de camera zit te kijken... en dan lig k echt helemaal in een scheur! geweldig programma! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02. |