![]() |
raad nodig!!(pil)
Nou.. ik had laatst in de 2e week 1 pil vergeten. en heb hem de volgende dag (van een andere strip ingenomen, omdat ik die andere strip bij een vriendin had laten liggen) en ik ben met die volgende strip doorgegaan. daarna die strip afgemaakt, en dan de oude strip ben ik nu ook aan het afmaken. ik moet er nog 11. ik heb duz 1 stopweek overgeslage. maar is het dan gewoon nog veilig. en als ik nu met deze strip stop. wordt ik dan meteen ongesteld? ik ben bang dat ik nu zwanger kan zijn, want ik ben in de eerste strip met mn vriend naar bed geweest zonder condoom.
heeft dat gevolgen? please help! :( :confused: Kuz |
Hier is een hele mooie topic voor:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=309157 Verder heeft je pil een bijsluiter, waar dat soort dingen ook in staan. ('ik had laatst in de 2e week 1 pil vergeten' <- dat dan iig) Ik weet het ook niet. |
dat van of je zwanger word weet ik niet, t zou kunnen maar ik ben te lui t op te zoeken.. msschien doe ik dat later nog wel xtje enne dat ongesteld worden word je wel na een paar dagen.. nouwja, al sje net begonnen bent kan t nog onregelmatig zijn en kan je t misschien niet worden.. komt wel goed.. na een paar stopweken word t wel regelmatig. nouwja ik weet neit of t bij iedereen zo is maar toen ik met de pil begon was ik al meteen regelmatig. moet je maar gewoon even afwachten.. k zou in elk geval geen stopweken overslaan zomaar. alleen als je echt niet anders kan (als je op vakantie gaat bv) tis wel beetje slecht voor je... nouwja, neit slecht alleen iedereen raad t wel af
|
jah ik heb de pil moeten doorslikken omdat ik de dag wou veranderen waarop ik ongesteld wer.. maar als ik nu, midden op de strip stop, (2e strip duz) wor ik dan na een paar dagen gewoon ongesteld??
|
ja, maar je word nooit de eerste dag dat je bent gestropt ongestelt omdat je lichaam dan kan denken dat je em bent vergeten. pas als je een paar dagenn bent 'vergeten' (stopweek dus) word je pas ongesteld
|
thanx, dan denk ik dat ik maar meteen stop met die strip. ik houd die onzekerheid nu effe niet meer uit.. en nu maar hopen dak ongesteld wor...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39. |