![]() |
Ten Foot Pole in de Melkweg!
jeej, Ten Foot Pole komt naar Nederland:)
om precies te zijn 28 januari (een dinsdag) in de Melkweg bron: www.tenfootpole.com Maar het staat nog niet op de site van de melkweg, dus weet ik ook nog niet wat de kaartjes gaan kosten. ik dacht dat hier wel interesse voor was dus...:) |
Citaat:
januari is echt cool ik moet denk ik in de melkweg gaan wonen volgende maand (y) |
fuckersfuckers
niet in de melkweg, gewoon kleine zaal in de 013 |
dan maar naar de lintfabriek
|
dju, veel concerten in januari :eek:
maar ik ga hier wel naartoe :) |
Citaat:
muhahahhaha |
heej daar ben ik dan ook wel :)
|
Citaat:
yeah! |
Kdenk niet dat ik ga. Wel jammer, Ten Foot Pole is gaaf (y)
|
Leuke band, maar niet als in zo geweldig dat ik daar heen ga...
|
weer in dat klote amsterdam...
|
wel leuk altijd maar ruzieen tussen amsterdam of het zuiden :)
|
Venerea is voorprogramma
|
Citaat:
mag je daar van mama niet naar toe ... awwwww je bent nog zo stoer |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ej gullie mot ut wel un bitje vriendelek houwe wa
|
Citaat:
|
klote amsterdam is ook niet vriendelijk om te zeggen
|
Ik zou wel willen maar het is doordeweeks en dan gaat het ff niet en heb die weken erom heen al veel te veel concerten.
Hopelijk komen ze naar Groezrock ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je moet het er maar voor over hebben, zeg ik maar altijd.
en voor ten foot pole vind ik het niet zo raar dat je dat er niet voor over hebt :D. |
koeoel venerea ik moest ook maar es gaan
ten foot pole is op zich ook al zeker de moeite waard |
Echt wel heel koel Venerea en Ten Foot Pole maar ik trek het financieel echt niet.
|
ik heb al zitten zeiken over ten foot pole, heb het nu net geluisterd en begrijp echt niet wat er nu anders is dan elke andere doorsnee happy poppy punk-band. Standaard drum, die niet eens echt strak, gitaar partij die iedereen punk-band speelt, fijn palm-muted tijdens de verses harder tijdens de chorus, nee dit is echt slecht hoor. Vooral die drummer.
|
je bedoelt zeker "nee dit vind ik echt slecht" :p
ik dacht gisteren ff dat je chagrijnig was, maar zijn al je posts zo ik vind de zang wel vrij opmerkelijk van ten foot pole, en de nummers zelf vind ik wat hebben |
het zijn al ver gegroeide musici, hoor je wel
|
[QUOTE]McMotion schreef:
[B]je bedoelt zeker "nee dit vind ik echt slecht" :p over die drum dat is gewoon technisch niet goed, of je het mooi vindt das subjectief ja, je kunt best van technische slechte drum houden, moet je alleen niet zeggen dat ie goed is (technisch gezien). en niet al mijn postst zijn zo. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51. |