![]() |
Welke nummers kan jij als muzikant..
..volledig spelen?
En het liefst covers. Eigen nummers zijn gaaf (leuker zelfs), maar wij als addicted music freaks hebben er weinig aan omdat wij niet weten hoe het nummer gaat enz. Eigen nummers zijn natuurlijk wel het vermelden waard. Oh en het gaat hier om nummers die je helemaal (met bijv. je eigen band) strak mee kan spelen, uit je hoofd. Ik kan ook bijv. dat loopje van Bro Hymn maar dat telt niet mee :p Ik speel 9 maanden basgitaar, waarvan ik ongeveer 4 maanden echt actief speel/oefen: Korn - Blind Skunk Anansie - Twisted (Everyday Hurts) (y) Guano Apes - Big In Japan Guano Apes - Rain Tracy Bonham - Navy Bean Cranberries - Zombie Skunk Anansie - Weak Nirvana - Polly Nirvana - Sliver Niet echt de meest moeilijke nummers, afgezien van Twisted... en ik heb zo'n idee dat dit er weinig zijn vergeleken met jullie :D |
Damn.. topictitel: is het 'kan jij' of 'kun jij' :confused:
|
Dat zijn er zoveel...poeh.
Maar ik speel niet met een band (nouja, een schoolband, maar dat doe ik alleen maar voor de hippe versterker waar ik op mag spelen) |
blink 182-dammit
blink 182-carousel blink 182-lemmings soad-chop suey soad-prison song slayer-i hate you en nog wel eeen hoop |
ik kan 2 akkoorden van about a girl van nirvana :rolleyes:
|
ja mooi, dat zijn er zoveel...
|
Citaat:
ehm op basgitaar ken ik zo goed als: nirvana - aneurysm nirvana - about a girl metallica - for whom the bell tols metallica - cunnings stunts doodle james bond deuntje 8) |
er vanuit gaande dat ik zing, zo ongeveer elke cd die ik maar vaak genoeg geluisterd heb om de tekst van te kennen ;)
En dat zijn er best veel :D |
mjah, ingrid (spit) en ik gaan ooit nog 'ns in een bandje samen, en zij kan invisible van switchblade symphony zo ongeveer bassen en ik moet dat dus gaan zingen en dat lukt wel :)
|
te veel om op te noemen
|
Ik ben ZO slecht. Ik kan een paar riedeltjes voor de helft. De enige nummers die ik helemaal ken/kan/kun zijn 'Groove is in the heart' van deee-lite en 'work it out' van brassy. Maar die zijn dan ook echt klepper poepie simpel.
Oh en PEA van de peppers ook, want dat was het eerste wat ik ooit speelde. |
op bass:
no fun at all - funny nirvana - in bloom nirvana - polly nirvana - come as you are propagandhi - ska sux lagwagon - sleep nerfherder - lamer than lame nofx - august 8th heideroosjes - sjonnie en anita heideroosjes - ik wil nix .. en nog wel meer denkik.. ik ben oowk n beetje gitaar aant lere.. soms wel gaaf om te kunne :D.. maar ik kan daar nog nie veel op ofsow.. me pa is me "tequilla sunrise" aan t leren.. :D leuk beginnetje.. :p |
Uh, ik ben mentaal niet echt instaat om covers in te leren
pantera - cowboys from hell nirvana - smells like teenspirit system of a down - metro waar ik nu voor mn eigen vermaak mee bezig ben Machine head - Davidian en A Thousand Lies |
Op 't goeie tempoe geen.
|
[QUOTE]Fade of Light schreef:
[B]ken je dan niet al het hele liedje ;) nee want er zitten tussen stukjes met andere akoorden in. |
op drums, vanalles
|
Ow, en op de piano (vleugel) tegenwoordig
Beethoven - Für Elise Celine Dion - my heart will go on |
[stoer]ik kan ook het dwarsfluitstukje uit moondance van nightwish.[/stoer]
|
gitaar:
- Pennywise - Alien - Nirvana - Smells Like... - Deftones - My Own Summer - Jack Off Jill - Fear of Dying - Metallica - Nothing else matters (nu alleen de elektrieke solo nog) - flink stuk van Led Zeppelin - Stairway to Heaven - Marilyn Manson - Coma White - Cranberries - Zombie - K's Choice - Not An Addict en Everything for Free - Muse - Plug in Baby - Sum41 - Fat Lip - Linkin Park - One Step Closer - Black Sabbath - Paranoid - bleuh, vast nog wel meer :) |
Vanalles.. ik heb toen ik nog de basisdingen van elektrisch gitaarspelen onder de knie moest krijgen erg veel metallica gespeeld, omdat dat een verdomde goeie oefening is! dus ik kan vrij veel van metallica. En verder dimmu borgir.. slayer.. en nog wat dingen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34. |