![]() |
Intestterror
http://www.graf-records.com/intestterror.htm
Klik op bovenstaande link voor een voorproefje van onze aankomende promo; "Congregation Of Mutilation". Binnenkort komt de site ook on-line. Stay tuned! |
hij klinkt best wel wreed en professioneel \m/
|
wouszer: heel goed geproduceerd (y)!
|
kzal es kijken.
|
Ik moet hiervoor mijn complimenten geven!
Alleen jammer dat de snare-drums teveel op de voorgrond staan, de double bass en de zang komen niet helemaal perfect over. En het is niet bijster origineel. Maar verder klinkt het best lekker! |
Citaat:
|
Graf Records? Klink leuk..
Maar oke, wat vind ik ervan. Zang is echt vreselijk. Drummer vind ik goed. Gita(a)r(en) ook goed. Bas hoor ik niet echt veel, maar dat kan ook aan mij liggen. Ik houd niet van dit type muziek. Maar 't klinkt verder wel profecioneel :). |
klinkt lekker :)
redelijk/goed potje deathmetal ik vind de drum goed! maar ik had het nog IETS spectaculairder verwacht, voor iemand die 8 jaar drumt ofzo? maar dat is alleen als ik iets te zeiken moet hebben... ga zo door. |
ik weet niet zoveel van black/death metal maar moest ik het niet weten zou ik zeggen dat een het een doorsnee band is die zo met mortician op tour kan gaan ofzo
doe zo voort (y) |
Citaat:
|
klinkt best goed, binnenkort er eens meer van beluisteren.
|
Mijn complimenten jongens, t klinkt allemaal lekker en beukt er goed op los. Het is niet mijn straatje in de death-metal, maar ik kan het wel waarderen. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tja.. ik ben er zelf ook niet helemaal tevreden over.... er zijn een paar zangstukken die er niet helemaal lekker uit kwamen, maar ja niks aan te doen... |
Citaat:
Aha! Ik dacht al. Heeft Wouszer 'm geproduceert dan? Maar dit is logischer. En nie zo'n klein bietje ok nie. |
Citaat:
|
Citaat:
verder bedankt voor de reacties, zowel positief als negatief. dit blijft natuurlijk onze eerste release en we kunnen er veel van leren! |
ik vind de zang onduidelijk (ja, kweet dat het grunts zijn ja ;) maar dat kan wat uhm....minder onduidelijk)
Tis verder nie eg mijn muziek, maar het klinkt wel leuk verder |
ik vind het behoorlijk bruut klinken...en dat in april ZalenSchaaf ! Daar ben ik natuurlijk bij he ?!
|
|
Citaat:
om nog niet te spreken over de obituary rip-off :p |
klinkt lekker hoor, probeer alleen de stem wat harder te mixen.
verder niksdan goeds, dit heerscht best! |
lijpe website :D
lekker minimalistisch! btw ik heb jullie gastenboek ook vereerd met een bericht. |
Citaat:
oh en we zijn nog met gastenboeken aan het kloten, dus wees niet verbaast als er ineens een heel anders guestbook staat ;) |
Waarom in 't Engels?
|
engels bengels.
|
Citaat:
hell fucking yeah motherfucker! |
ik vind het echt bout muziek maar dat zal ik bij alles in dat genre wel vinden neem ik aan
|
het is maar goed dat er niemand is die op jou mening zit te wachten.
;) |
ohja, voor geinteresseerden; er is nu nog een nummer van onze promo te downloaden, "Meatgrinder Mutilation". Enjoy!
|
Waar?
|
zie sig :)
|
Onze promo is nu ook bij ons zelf te bestellen. Kijk voor het adres op onze Website
|
Het klinkt nog vrij aardig, had het stukken slechter verwacht, maar wat ik hoorde klonk gewoon goed. Idd niet origineel, maar wie is dat nog wel in het death metal gebeuren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10. |