![]() |
Beste single van het jaar ?
In Belgie (nou ja Vlaanderen eigenlijk) is het net de top 100 van het jaar geweest, zijnde de 100 best verkochte singles vh jaar. Dit is de top 20:
1 LAS KETCHUP columbia / sony music THE KETCHUP SONG (ASEREJE) 1 18 12 2 KATE RYAN antler-subway / emi/import partners DESENCHANTEE 1 27 6 3 SHAKIRA epic / sony music WHENEVER, WHEREVER 1 23 7 4 112 arista / bmg DANCE WITH ME 1 23 4 5 SHAKIRA epic / sony music UNDERNEATH YOUR CLOTHES 1 20 6 6 CELINE DION columbia / sony music I'M ALIVE 2 19 0 7 EMINEM interscope / universal WITHOUT ME 2 22 0 8 MAD'HOUSE ars / universal LIKE A PRAYER 2 19 0 9 NELLY FEAT.KELLY ROWLAND universal / universal DILEMMA 1 8 5 10 MARCO BORSATO & SITA polydor / universal LOPEN OP HET WATER 1 16 3 11 DYNAMITE ars / universal DE PIZZA DANS 1 18 1 12 WITHIN TEMPTATION dsfa / zomba ICE QUEEN 3 17 0 13 BRAINPOWER pias / pias DANSPLAAT 1 17 2 14 RONAN KEATING polydor / universal IF TOMORROW NEVER COMES 4 19 0 15 IN-GRID high fashion / emi TU ES FOUTU 2 15 0 16 ELVIS VS JXL rca / bmg/news A LITTLE LESS CONVERSATION 3 15 0 17 NICKELBACK roadrunner / ram HOW YOU REMIND ME 2 17 0 18 AVRIL LAVIGNE arista / bmg COMPLICATED 3 16 0 19 T.A.T.U. interscope / universal ALL THE THINGS SHE SAID 2 10 0 20 VANESSA CARLTON a&m / universal A THOUSAND MILES 4 18 0 21 SERGIO & THE LADIES capiau / emi SISTER Wat vinden jullie de beste (commerciele) single vh afgelopen jaar? Las Ketchup in elk geval niet :D |
moet ik hieruit kiezen :confused:
|
uit dit lijstje helemaal nix.
|
wt is nog wel leuk :) aleen ice queen word ik misselijk van...
|
je moet ni kiezen uit da lijstje hé, gewoon je beste single vh jaar.
Maar ik geloof ni echt dat je alles uit die lijst slecht vindt, van de meesten is het gewoon omdat het de naam 'commercieel ' heeft.... |
ik ga voor jop - jij bent de zon
helemaal toppie |
jij bent de zon is van bart van den bossche en is al meer dan 10 jaar oud. :D Die jop heeft dat dus waarschijnlijk gecoverd.
|
Citaat:
|
het kan, maar bij velen is het niet zo ...
|
ik moet zeggen dat er dit jaar geen enkel commercieel nummer is uitgebracht dat ik goed vond.
En dat wat in die lijst staat is al helemaal kut, of klinkt dat te meeloperig... |
Ik ga voor: Anouk - Everything
Met stip. |
Citaat:
|
Jxl
|
ik vond de Sugababes wel een aangename verrassing dit jaar, en Shakira ook best wel.
|
Ron Brandsteder en Bonnie St. Claire - Dokter Bernard (y)
(of is die niet in Belgie uitgebracht?) |
ik denk niet dat die is uitgebracht in Belgie, misschien in het underground-circuit? of is het een commercieel nummer?
|
Ja, Avril natuurlijk :D
|
Enkel Within Temptation uit die lijst is goed. De rest is idd muziek met een creativiteitsgehalte van 0.
Ik vraag me echt af wie er nu eigenlijk naar de winkels loopt om 'de pizzadans' of 'the ketchup song' te kopen. Ik vraag het me echt af. |
avril natuurlijk
|
ik vraag me echt af hoe het in hemelsnaam kan dat de ketchupsong op #1 staat. Dat mensen echt zo'n slechte smaak kunnen hebben (n)
|
Citaat:
|
New Order - Crystal. Was toch dit jaar?
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan ga ik graag voor BRMC - Spread Your Love ..en een goede tweede plaats voor Sorta Fairytale van Tori Amos |
the music - getaway is toch ook wel commercieel en goed
|
Die belgen zijn ook knettergek.
Die moet je zulke dingen ook niet laten doen, daar komen brokken van. |
Citaat:
|
Soilwork - As We Speak
|
Citaat:
|
Royksopp- Remind Me
Sugababes eigenlijk ook :o Missy Elliot- dat laatste waarin ze woorden omgekeerd zegt :o |
Ooo-o en hoe heet het weer...dat electro(achtige)-zijgroepje van
Milc Inc. :o ...Flesh and Bones! |
Ik vind de nieuwe single van Macabre toch het beste hoor :D :D
Ik vind de nieuwe single van Macabre toch het beste hoor :D :D Ik vind de nieuwe single van Macabre toch het beste hoor :D :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eminem
without me.... omdat er geen ander nummer van eminem bij stond (lose yourself want die vind ik beter) maar uit die lijst EMINEM.... :D |
*roflmao* beste single van het jaar :D
leuk hoor :D:D |
uit die lijst: alleen within temptation.
dreamer van ozzy is ook wel gaaf, maar verder is 't bagger qua hitlijsten dit jaar. en 2 keer shakira in de top 10 is HEUS NIET GOED! |
Citaat:
...sarcasme bekend bij je ? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25. |