![]() |
The Usual Suspects.
Wie heeft afgelopen vrijdag of zaterdag op een van de nederlanden The Usual Suspects gezien?!
|
Heb hem gezien. De clou (schrijf je dat zo?) is geweldig maar de rest van de film vreselijk saai vond ik.
|
Meesterlijke film. Misschien wel de beste van het afgelopen decennium
|
Ik ga hem vanavond kijken!
|
OOOOOOHHHH, de meest fantastische film, meest ingenieuze film die ik in JAREN heb gezien! Geweldig!
|
Citaat:
TUS is een goeie film, maar niet zo briljant als sommigen wel beweren. |
Citaat:
|
Citaat:
Opinions differ, y'know. http://forum.scholieren.com/tongue.gif |
In een woord: GEWELDIG
|
Hij was wel leuk ja
|
TUS is heeel sterk, maar kan nooit op tegen
MEMENTO veruit de beste film in z'n genre! (toen ik m gezien had kon ik het de hele avond nergens anders meer over hebben) |
Zeker goeie film, vooral die Turkse gangster Keyzer Soze is tof.
|
Citaat:
en Dob.. wanneer ga je nou memento kijken dan.. ghehe |
Goede film. 't is ook 1 van de weinige films die ook na 8 keer kijken nog blijft boeien, want je merkt elke keer weer nieuwe details op.
|
Goeie film
|
K vond bij Memento het einde vele malen MINDER verrassend. Het was meer zo van 'oh, ok' toen ik dat zag.
Terwijl ik bij The Usual Suspects meer zoiets had van 'NOOOOOOOOOOOOOOOOH MASTERLIJK'. Dus tja... Wat Memento zo 'goed' maakt is eigenlijk alleen maar die gimmick |
The Usual Suspects is juist plotgedreven, Memento daarin tegen is een puzzel, iets was Suspects had willen zijn.
|
Prachtige film!
|
Citaat:
|
Anders up je even een 2 jaar oud topic :rolleyes:
Maar als we dan toch bezig zijn: The Usual Suspects heeft inderdaad een koel einde, ik werd er compleet door verrast :) En Keyzer is leuk, maar om hem nou het tofste personage te noemen..neuh. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
ikkuh
prachtfilm |
dope acteurs, dope film, geniale plot
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een ubergeniale film in mijn bescheiden mening.
|
Citaat:
Als je een beetje had nagedacht begreep je dat ik het over de Keyser Soze FIGURE/LEGEND had. Iz you stupid? |
Citaat:
(y) Mensen zoals empyrian begrijpen het altijd. Citaat:
|
Diesel stfu retard
2 maanden geleden man |
Citaat:
Maar, ik begrijp je (y) |
Citaat:
"slecht geheugen" |
had em al eerder gezien en blijf hem meesterlijk vinden. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*??* |
Citaat:
http://www.zencatalog.com/everydayce...y%20large.jpeg |
Usual suspects is zeker een van de beste 10 films die ik ken, maar er rest mij toch een brandende vraag.
Waarom nam Kevin Spacey (of verbal kint wat je wil) toch de moeite om met Kujan te praten? Hij hoefde niets te zeggen, maar toch vertelde hij het verhaal. terwijl die fax van die vent in ziekenhuis zowiezo was binngengekomen. |
erg koel (y)
|
Citaat:
maar like.. ik zou er ook wel op kicken om een compleet bullshit verhaal op te hangen aan iemand die dan geen flauw idee heeft wie jij eigenlijk bent |
Citaat:
|
Heb hem ook gezien, heel sterke film, lache was Benicio del Toro haha. Maar uitstekend spel van Kevin Spacey.
Boeiende film en verveeld geen moment. |
Citaat:
'give me the fucking keys you cocksucker' 'in english please' geniaal ja. hoe hij praat en loopt. 'flip ya, flip ya for real'. |
dat accent is wel grappig inderdaad
en als je the usual suspects en american beauty hebt gezien, dan weet je dat kevin spacey in het rijtje der groten moet :) toffe film, net als memento, maar je kan ze niet echt vergelijken |
Citaat:
|
doh jah dat zijn de andere, ookal kan je de rol in se7en niet echt meerekenen want die is te kort :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16. |