![]() |
Sm?
Hoe zou je reageren als je vriend(in) opeens wou gaan smen?
|
Meer iets voor sexualiteit, lijkt me
|
Citaat:
|
Ge-wel-dig lijkt me dat. :)
Slotje. Padam. :) |
Citaat:
L&R -> Sex. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als mijn vriend dat zou willen zou ik het niet leuk vinden! :(
|
Bij zoiets zou ik me zo min mogelijk laten beinvloeden door anderen. Je moet vooral naar jezelf kijken en je afvragen of dat ook echt iets is wat jij wil. Iedereen heeft anderen seksuele fantasien, maar het is aan jou om te bepalen wat je wel en wat je niet wil uitproberen.
Over uitproberen gesproken, je zou het zo aan hem kunnen brengen, een keer uit proberen, bevalt het, dan doen we het mischien nog een keer, zo niet dan niet. Weet je ook meteen of je het zelf leuk vind of niet. succes |
geweldig, wel als ik die persoon vertrouw, maar dat lijkt me wel logisch anders zou ik die persoon niet als vriend(in) hebben
|
Citaat:
|
SMen niej, maar voor smsen maak ik uitzondering :p
|
ligt eraan wil jij dat ook doen en als jullie allebei willen zou ik zeggen go for it wel voorzichtig en rustig aan doen
|
Ik moet er niet aan denken.. :P
Ik vind SM nou niet echt iets dat liefde uit ofzo.. Ik zou denk ik weglopen ofzo, en er nooit meer een woord meer over willen horen. In het ergste geval zou ik het misschien wel uitmaken ofzo.. |
Zodra je er geen blauwe plekken, striemen of andere gekkigheden aan overhoudt maakt het mij niets uit.
m.a.w. SM is dus niets voor mij! (beetje bijten enzo kan best... natuurlijk niet tot bloedens toe, dat moge duidelijk zijn :D ) |
Citaat:
maar ik ben wel nogal dominant :p |
Citaat:
|
Citaat:
aaaaaaaaaaaaah jammer |
Ik zou het zeker wel es willen proberen hoor :D zolang hij maar vastgebonden is :P
|
sm-----> SPACE MARINES (y)
|
Citaat:
En wat zei je? "Ja, sla me maar tot moes, en neuk me maar zo hard als je kunt" :rolleyes: |
Citaat:
maar beetje eng |
lijkt me wel interressant...
|
Citaat:
hoezo? |
tis is iets anders he... :D
|
er goed over nadenken en me niets aantrekken van de meningen van de mensen op het forum... als je het niet wilt, dan gewoon tegen hem zeggen... daar heeft hij dan maar rekening mee te houden...
maar ik denk dat het best spannend kan zijn het een keer uit te proberen, als je er geen ernstig letsel aan overhoudt... (sm hoeft niet per se erg gewelddadig te zijn toch?) |
lijkt me wel wat :o
|
leuk joh, maar dr zijn grenzen;)
|
Citaat:
|
zolang ik de onderdanige mag zijn en hij me niet echt pijn zal doen, maar meer een beetje vastbinden etc....ja graaaaaag :D :p :o
|
Citaat:
|
(bd)sm hoeft niet gewelddadig te zijn nee...
BDSM: Bondage & Discipline, Dominantie & submissie (onderwerping, onderdanigheid), Sadisme & Masochisme overigens: ik zou waarschijnlijk haar niet de kans laten de eerste te zijn het te vragen... |
je bent toch gestoord als je pijn lekker vind maarja.
|
knuppel pakken
|
handboeien, blinddoeken is ook al sm, dus ja lekker..
echt het ruige ram- en stootwerk is aan mij niet besteed |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59. |