Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Vreemdste wat je ooit heb aangehad... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=320351)

I_am_anouk 26-12-2002 10:51

Vreemdste wat je ooit heb aangehad...

Wat is het vreemdste (trui, broek, haar, make up enz...) wat je ooit hebt aangehad?

bij mij: (als verliezer van weddenschap)

in mn blonde haar bruine stukken laten zetten en toen met enorm veel gel opgezet
heel zwaar opgemaakt
kort, megastrak topje
doorschijnende broek

was voor stapfest :D

shanli 26-12-2002 10:55

:s echt vreemde dingen doe ik niet aan,dus eh,niets denk ik.

Pharmacon 26-12-2002 10:56

een drakenpak voor een kinderfeestje...want ik kan zo goed brullen :confused: volgens het overbuurjongetje

Leonoor 26-12-2002 11:01

Euh...clownspak + schmink bij de speeltuin waar ik destijds werkte...ff denken of ik daar nog raardere dingen aangehad heb...heksenkleding + make up...en...euh...vast nog wel iets vaags ofzo, maar dat weet ik niet meer. Ow, ik weet nog iets: 'voetbalfan': oranje kleding (incl. sokken en schoenen ;)), een voetbalveld op m'n smoel en zo'n oranje Heineken ding op m'n kop. ;) En zwarte pieten kleding + zwart gezicht/rode lippen natuurlijk. ;)

eXo 26-12-2002 11:14

Zo'n string met zo'n olifantenslurje.

I shit you not.

Faery 26-12-2002 11:24

Een poezenpak. :|

(Dwarfie ook, uiteraard :D)

~Sjeherazade~ 26-12-2002 11:50

Citaat:

eXo schreef:

I shit you not.

whehhehehe :D

Blubje 26-12-2002 12:42

pff heel veel dingen, weet zo niet allemaal, mja dat krijg je dus als je scoutingleidster bent, dan heb je wel eens zomerkampen met thema's waarbij dan ook spelfiguren zitten en tja dan ben je vaak de pineut, mja vind ik niet erg hoor :D het enige vervelende is dat je vaak door het dorp of de stad moet lopen in die kleren :o zo ben ik een keer holbewoner geweest, draak, tovenaar, heks, popster, poes, chinees en nog veeeeel meer.

Hecatomb 26-12-2002 12:49

uhm een playboy konijntjes pak :D inclusief staartje!!!!

Aéquitas 26-12-2002 12:56

Uhmmm raarste was mijn "iceparty" outfit. Hadden een feest bij kroeg waar ik werk en daar was dresscode wit en was alles helemaal in ijstijl aangekleed daar met heel veel blacklightlampen overal opgehangen.

Had toen een witte broek aan met strak wit shirt erop. Op mijn rug had ik engelen vleugels van echte veren en dons,verder witte partylenzen in en spierwit haar...Was erg cool feest.

Ander feest had ik samen met broer en een vriend van hem een hawai outfit gemaakt voor het springbreak studentenfeest.
Van kokosnoten hadden we met een beetje hulp van mijn moeder en wit textielelastiek hele cool bikinis gemaakt, en bij een andere rare winkel (phoenix) hadden we rieten rokjes weten te scoren alleen een korte broek aan onder de rieten rokjes kokosnoten bikinis aangetrokken en gaan.... Was ook extreem cool.... op deze pagina staan misschien nog foto's (hebben deze act namelijk ook in de kroeg waar ik werk opgevoerd...) www.eetcafedezevendehemel.nl kijk dan even bij foto's en dan caribean night. Ik ben daar de linxe en die met die gewone bikini is mijn broer :P... Heb ook nog foto's van studentenfeest maar heb geen webspace waar ik ze kwijt kan :(

Hecatomb 26-12-2002 13:19

Citaat:

Aéquitas schreef:
Uhmmm raarste was mijn "iceparty" outfit. Hadden een feest bij kroeg waar ik werk en daar was dresscode wit en was alles helemaal in ijstijl aangekleed daar met heel veel blacklightlampen overal opgehangen.

Had toen een witte broek aan met strak wit shirt erop. Op mijn rug had ik engelen vleugels van echte veren en dons,verder witte partylenzen in en spierwit haar...Was erg cool feest.

Ander feest had ik samen met broer en een vriend van hem een hawai outfit gemaakt voor het springbreak studentenfeest.
Van kokosnoten hadden we met een beetje hulp van mijn moeder en wit textielelastiek hele cool bikinis gemaakt, en bij een andere rare winkel (phoenix) hadden we rieten rokjes weten te scoren alleen een korte broek aan onder de rieten rokjes kokosnoten bikinis aangetrokken en gaan.... Was ook extreem cool.... op deze pagina staan misschien nog foto's (hebben deze act namelijk ook in de kroeg waar ik werk opgevoerd...) www.eetcafedezevendehemel.nl kijk dan even bij foto's en dan caribean night. Ik ben daar de linxe en die met die gewone bikini is mijn broer :P... Heb ook nog foto's van studentenfeest maar heb geen webspace waar ik ze kwijt kan :(

sexy!!!! haha ik heb mijn beste vriend wel eens zo ver gekregen dat ie in een bikini naar het strand ging! lachen man!

Qamra 26-12-2002 13:24

Euhm.. Een té groot oranje t-shirt, zwarte hotpants, oranje sokken en zwarte plateauschoenen (ik als oranje-fan :rolleyes: )

En verder heb ik eens al me slobkousen aangedaan (dat is 7 paar).. Was voor een feestje :D

SugarBox 26-12-2002 13:27

Roze lange rok
Roze shirt
Haar opgestoken en roze gespoten
(Ik moest dus een suikerspin voorstellen)

Was voor de carnaval ofzo, aantal jaar geleden.. Had er wel vet een prijs mee gewonnen (3e :cool: )

Ow, en van die baby-blauwe plateau-zool-schoenen waar op stond "spice girls" van die officiele merchandise.. jezus, wat was dat fout :D

vrolijkevlinder 26-12-2002 14:15

Zo'n 20 jaar terug vond ik het echt vreemd toen ik opeens een handdoek over me heen kreeg. Sindsdien is het alleen maar erger geworden. :)

ESCO 26-12-2002 15:44

op Mystryland 1 jaar geleden t shirt met aan de mouwen een soort van nep bont roze en groen en op het shirt een soort van bliksemstraal roze en groen.

poecilotheria 26-12-2002 16:15

hmmm dan spant carnaval wel de kroon....

een blauw spagheti jurkje, blonde pruik en mijn kisten eronder hehe

Blubje 26-12-2002 16:27

Citaat:

SugarBox schreef:

Ow, en van die baby-blauwe plateau-zool-schoenen waar op stond "spice girls" van die officiele merchandise.. jezus, wat was dat fout :D

oh ja haha! die heb ik ook nog gehad! daar liepen toen echt veeel meisjes mee :o:D

~Sjeherazade~ 26-12-2002 16:36

een latex catsuit :eek:
een zeemeerminnenpak
een cleopatra-kostuum

attrib 26-12-2002 16:49

een strak truitje.. en cavello gabbah-jabbah broek!

freakjuh 26-12-2002 17:24

een roodkapje outfit...met carnaval..

toen was ik nog wel klein hoor ;)

Druppel 26-12-2002 17:34

een zesentwintig maten te groot voetbal t-shirt haha, dat zag echt niet uit.
Oh een herinnering: ik had dat shirt gekocht (ja ik heb het mezelf aangedaan) in Sicilië, van die club eh AS Roma ofzoiets. Iig van Batistuta. Op de terugweg hadden we een tussenstop ergens in Italië en toen had mijn vriendin d'r fototoestel laten liggen in het vliegtuig *zucht*..... dus wij hadden een half uur om het te zoeken want ons andere vliegtuig ging alweer bijna maar niemand hielp ons en ze zaten ons alleen maar voor de gek te houden met onze t-shirts. Hadden we eindelijk dat fototoestel gevonden moesten we eerst een of andere stijdkreet van dat stomme voetbaleftal maken en dat volkslied meezingen en allemaal die onzin voordat we het terug kregen....
Echt leuk als je op dat moment in een ander vliegtuig moet zitten *grrom* :mad: trauma.....

RoSaLiNi 26-12-2002 17:55

(roos)

Voor toneel hele rare dingen: soepjurk met kaplaarzen eronder (bruine wallen met oogschaduw gemaakt en mn haar heel lelijk getoupeerd), of juist hele hoerige kleding. Ik moest ook een keer zwerver spelen, heel fijn :D

shanli 26-12-2002 18:32

Citaat:

eXo schreef:

I shit you not.

ik ken wel iemand die dat aan heeft gehad :p
oh ja,de verkleedpartijtjes.
Op school moesten we een keer als groene rups verkleed zijn,dus ik had een groen kleedje aan met een groot,breed,glanzend lint om mijn middel en een bleekgroene trui eronder :o
ook eens als een kip verkleed geweest,er moest wc papier in mijn broer en dat wou ik niet,maar goed.
Als micky mouse of zo,had een grote hoed van goofy op mijn hoofd en was raar gesminkt :s :|
ne keer als zwarte piet,als 1 van de drie koningen(comploot met zelf gemaakte doek op mijn hoofd vastgehouden door een rekker)
O ja,op een punk feestje :o ,een broek met scheuren en gaten,een netpantys en een een gescheurde t-shirt :o :|
Als zwerver ben ik ook eens verkleed geweest :D
en als hippie :)

Jones 26-12-2002 19:29

zwarte pieten pak .. en volledig geschminkt..reactie van kinderen is helemaal geweldig!

3rd Rock 26-12-2002 20:32

string van mijn ex, mara dat heeft niemand, behalve zij, gezien!

Roxy 26-12-2002 20:39

uh paarse middeleeuwse jurk met heel strak bovenlijfje met laag uitgeneden vierkanten hals en een hele wijde rok volgens mij met hoepel... en khad er ook een bijpassende hoed bij ofzow... voor de laatste lesdag bij ons op school...

ieyor 26-12-2002 20:40

Citaat:

3rd Rock schreef:
string van mijn ex, mara dat heeft niemand, behalve zij, gezien!
n ak'er :eek:

eXo 26-12-2002 23:32

Citaat:

shanli schreef:
ik ken wel iemand die dat aan heeft gehad :p

Ja ik ook, mezelf :)

Naja, gewoon over m'n broek hoor.. was een cadeautje van m'n vriendin :)

razkal 27-12-2002 15:38

Citaat:

RoSaLiNi schreef:
(roos)

Voor toneel hele rare dingen: soepjurk met kaplaarzen eronder (bruine wallen met oogschaduw gemaakt en mn haar heel lelijk getoupeerd

Ma Flodder stijl :D .

RoSaLiNi 27-12-2002 16:28

Citaat:

razkal schreef:
Ma Flodder stijl :D .
Nog erger. maar je komt in de buurt ja :D

RoSaLiNi 27-12-2002 16:40

Ninh:

Een slipje op m'n hoofd, ja, ninh was heel erg van de kaart...

Lentekriebel 27-12-2002 17:44

met carnaval heb ik van alles aangehad. maar het ergste wat ik ooit aangehad ehb zonder feest ofzo was toch wel fijn fel blauw-groen truitje, veel te kort en van dat nep fluweel. getverdegetver, ik snap niet dat ik dat ooit mooi vond haha.

razkal 27-12-2002 21:25

Citaat:

RoSaLiNi schreef:
Nog erger. maar je komt in de buurt ja :D
Damn, nog erger :eek: . Kan dat wel?

Pla 27-12-2002 22:03

Voor wat ik me kan herrineren, een soort tirol rokje, oranje met bloementjes, en soort van bretels die aan het rokje vastzaten, zelfde stof..

Was met een schoolfeest, thema apres ski.. Waar je dus nix mee kunt..

3rd Rock 28-12-2002 13:51

Citaat:

IEYOr schreef:
n ak'er :eek:

sst!

triple-X 28-12-2002 18:22

ikke in een tussenuur naar de stad gegaan en voor weddenschap een beha aan getrokken. da was wel lache :D

battlestar 28-12-2002 22:45

een berenpak met carnaval (ik was 3 ofzo)

BrunetJuh 29-12-2002 09:32

ow, haha, ik heb ooit sister act geplaybackd in van die nonnenpakken! Dat was wel voor lul, en ik heb ook ooit die vogel zazu van the lion king gedaan (dat was wel het meest genant, met zo'n pino-pruik!) en un hippie!

Günther 29-12-2002 12:38

een teletubie pak :D *heeft die dag veel geld verduient en veel heliumbalonnen van kindjes naar binnengwerkt* :o :p :D

WishfulDreaming 29-12-2002 13:30

een stoffen trainingsbroek en een turqouise vest, werd er zooo dik in, en heb het in de brugklas nog echt gedragen ook :)

Eleanor Rigby 29-12-2002 15:14

een knalrose konijnenpak, vorig jaar nog

(en nee, hier wil ik NIET over praten!) :o

Wim Wok 31-12-2002 16:45

denk toch wel het bikini topje van mn vriendin naar school......

een weddenschap idd

*is gek* 31-12-2002 17:13

Citaat:

DOGGONE schreef:
uhm een playboy konijntjes pak :D inclusief staartje!!!!
ikke ook!!!! om op te treden op ons groepfeest van de vksj... me van die panty's aan... :d was wel leuk!!!

-niels- 31-12-2002 18:59

Een oud-hollands garnalen vis pak in een of ander museum...

Ibanez320fa 09-01-2003 11:00

een extreem kort broekje. Met een girly sport top. Roze haar en een onderbroek op m'n hoofd.

substantial 09-01-2003 11:04

een sexy jurkje

hij was alleen niet meer zo sexy toen ik em aanhad
raar he? ;)

Uncle_Sam 09-01-2003 11:27

Een Cavello-trainingspak met Aussi's eronder. :o, je probeert wel eens iets uit in je leven hè...

Forumtalker 09-01-2003 12:07

een jurk :o

voor een toneel stuk dan he :D

mickael 09-01-2003 13:30

Een zeesterpak uit de film 'blub ik ben een vis' voor de bioscoop waar ik werkte..

Gwen. 09-01-2003 14:38

Een hele strakke leren broek met een knalgroen fluwelen colbert en zo'n adamsappel opgepropt dasje. theater :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:57.