![]() |
Tijdloze 100 van StuBru
Heeft iemand hier de Tijdloze 100 geluisterd op Studio Brussel gisteren? Ik heb enkel de laatste nummers gehoord, en die stonden terecht heel hoog. De Stubru site doet het nu niet dus ik heb geen lijst kunnen kopieren helaas...
REIE |
Ik heb maar een stukje gehoord, maar wat me in die korte tijd opviel was: heel erg veel dEUS-nummers en géén Beatles dit jaar :eek: , verder weinig Cure, nogal veel nieuwe groepjes...
|
de tijdloze vind ik niet slecht, maar vind dan de singles die id top 100 staan van donna's top 2002 wel beter. November rain van Guns 'n roses staat redelijk laag en artiesten als Madonna of songs als 'sultans of swing', 'afrika', 'everything i do' en 'the river' zouden altijd bij de beste 100 moeten staan.
|
trouwens geen beatles in een top 100 aller tijden?? :confused: :eek: (n)
|
nirvana staat naar mijn mening al te lang op 1, ik vond dat gorki die eerste plaats verdiende
|
Citaat:
|
Ik zie Jeff Buckley in de top 10; zou het in Nederland ooit zo ver komen? Complimentjes, best belgen. Wel jammer van die Beatles. Dat de Bohemian Rhapsody geen hogere plaats heeft gekregen dan hij verdient maakt weer veel goed ;)
|
Citaat:
|
nirvana -smells like teen spirit weer op 1 :rolleyes: :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het is hoe dan ook absurd om een enkele plaat de beste aller tijden te noemen, Gorki, Nirvana, Cure, maakt niet uit |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind de tijdloze een heel goede lijst. Natuurlijk zullen er altijd mensen teleurgesteld zijn maar ja, in een top 100 kan nu eenmaal niet alles staan. Eerlijk gezegd zou ik niet weten welke song van The beatles in de top 100 zou moeten staan, ik kan me maar niet vinden in hun muziek. Songs als 'hallelujah', 'one' van metallica en U2, 'stairway to heaven', 'child in time', 'smells like teen spirit', 'alive' getuigen toch van een goede top 10 ;) Maar zoals eerder gezegd: zulke lijsten zijn eigenlijk absurd, maar niettemin toch leuk om naar te luisteren. |
Iedereen heeft het hier ook over The Cure...
Sorry, maar met welk nummer dan, weet het echt niet :o |
The Cure- A forest
|
Citaat:
|
na een jaar mag je vast wel een nieuwe openen hoor :)
|
Citaat:
|
maar topics van een jaar oud uppen mag officieel niet, dus ik sluit deze.. Een nieuwe topic als er weer een nieuwe top 100 is mag natuurlijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33. |