![]() |
Uitgaan tijdens Oud en Nieuw?
Op TOPradio barst het van de reclames van discotheken die je voor 50 euro een geweldig oud en nieuw beloven, maar zou jij zoiets doen? Vorig jaar ben ik het nieuwe jaar ingegaan op een eenvoudige fuif met veel vrienden maar dat was wel gezellig (en dicht bij huis).
REIE (Valt dit niet teveel onder Kerst en Oud & Nieuw?) |
ik ga echt niet €50 betalen, ook niet met oud en nieuw. ik ga gewoon naar waar ik normaal ook ga, daar komen ook nog es al mijn vrienden dus succes verzekerd :)
|
Nuh, ik zat erover te denken naar Qontact te gaan, maar ik blijf toch lekker thuis bij 'the ones I love'.
|
Ik zit voor 15 euro in de Polly's in Tilburg... Komt meer omdat we met ongeveer de hele studievereniging een groot feest ervan willen gaan maken... ;) :D
|
hmz nee 50 euro om naar een of ander groot feest of discotheek te gaan vind ik te veel... JE weet zoiezo niet wat je kan verwachten :s
Maar kheb dit jaar wel 25 euro betaald om naar de 5611 te gaan met oud en nieuw... liefs lies |
Je kunt volgens mij veel beter gewoon met een groep vrienden oud-en-nieuw vieren, veel goedkoper.
|
€50 vind ik belachelijk veel geld, als er nou iets geweldig speciaals komt oke, maar voor oud&nieuw nee, echt niet. Ik ga niets speciaals doen, gewoon naar de kroeg waar ik meestal heen ga, of ik blijf demonstratief thuis
|
ik wel. Vorig jaar was mijn kaartje voor de kroeg waar ik heen ging niet zo heel duur trouwens. 25 gulden ofsu. Maar de kroeg ernaast was 50 gulden en gratis de hele nacht aan de zuip. Dat was een beter idee geweest voor toen.
Dit jaar ben ik nogal blut, dus word het niet zoiets... :( ik heb nog geen flauw idee wat het dit jaar wordt. |
Ik woon in België, dit jaar ga ik naar Gent, naar de Expohallen, naar 1 van de party's van ' DE NACHT ', ik heb hiervoor 26€ betaald... Ben eens benieuwd wat het gaat worden.. er zijn 9 zalen met verschillende genres van muziek + om 00u00 is er indoorvuurwerk...
|
Ik ga ook nr de Langste Nacht, maar niet in Gent, maar in Oostende, mijn woonplaats. Hier zijn er 4 zalen (StuBru 70-80-90, Donna Hitclub, Donna UltraTop & TMF Megadance) In vvk 20 euro en add 25 euro, maar kheb waarsch gratis kaarten. :)
Het gaat wel goed worden denk ik. Maar eerst een voorgerechtje eten met me ouders, dan wat gaan eten en drinken in een maat zijn huis, en dan .... fuiveeeee ! |
Ik ga met vrienden naar een leuke kroeg waar een leuke band optreedt. Kaartje was 5 euro :).
|
Oh ik wil best € 50,- uitgeven maar dan mag daar ook wel een dijk van een line up voor tegenover staan.
Aan de andere kant sta je voor € 50,- altijd op een groot feest (zie : innercity) en de sfeer en het geluid komt absoluut beter tot zijn recht in een club waar je zeg € 20,- voor kwijt bent. Dit jaar met oud en nieuw ben ik zowiezo uit, ben op Humanite in Eindhoven, idd een wat evenement in het beursgebouw te Eindhoven |
gala 60 euro, alle drank plus ontbijt inbegrepen..
|
Ik ga uit in Zoetermeer, naar Latenstaan..euh kost 2,5 euro ofzo :D (y)
|
ik ga drum n bassend het nieuwe jaar in, in Zwolle :) treinkaartje zal me meer kosten dan de rest, maargoed =]
|
Waar ik altijd uitga, kleine bar/dancing. €10,- entree. Lekker gezellig daar, ga met al mijn vrienden. Bovendien is het de laatste dag dat het geopend is :(
Ik ga dus echt niet €50 neertellen om ergens binnen te kunnen komen. |
duh
awakenings natuurlijk |
vorig jaar feest in een sporthal hier wat gigantisch fout is gelopen. rij van anderhalf uur, rellende mensen buiten, ME in actie en tientallen mensen met een kaartje die niet binnen kwamen.
dit jaar gaat een andere organisatie het in een zaaltje proberen, hopelijk gaat dat beter. kaartje was 15 euro maar ik wil best 50 euro betalen voor een feest in een discotheek als er wat tegenover staat. vaak toch eten inbegrepen en soms bepaalde drank. niet slecht toch en 50 euro is ook zo veel weer niet in mijn ogen. |
ik ga naar een tekno feest in eindhoven, airport, 2 zalen enzo.. wordt wel leuk
het enige probleem is dat ik niet weet waar het precies is in eindhoven, iemand?? |
Citaat:
|
Multigroove
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb via via gehoord dat een meisje dat ik ken ook gaat en dat ze eerst naar de backstage zou gaan, dus waarschijnlijk kunnen we dan met haar mee.. |
€ 50,- ??????!!!!!!!!!!!!!!!!!! :eek:
Da's toch achterlijk??? er zullen vast nie zulke goeie DJ's komen enzow....of wel?? In groningen bij MEGADANCE komen iig hele slechte DJ's IMO en dan kost het ook nog €20,- ofzow. Ook achterlijk!!! :rolleyes: |
50 Oiro is meestal inclusief drinken he. Dus dan is het goed te doen.
Maare, ik ga naar een kroeg waar geen entree is. Maar we moeten wel op tijd zijn vol is namelijk vol daar. |
Citaat:
|
Ach, de meeste vrouwen zijn knap. Dus het is niet erg om daar platgedrukt te worden :).
|
Citaat:
|
Steffi 21:00 22:30
Bart Skils 22:30 24:00 Adam Beyer 24:00 02:00 Adam Beyer en Chris Liebing @ 6 decks 02:00 04:00 Chris Liebing 04:00 06:00 Marco Remus 06:00 07:00 wat een kut dj's zeg :-) |
Ik ga naar Red & Blue in Antwerpen. Heb het geluk dat ik ga met een jongen die ik vorige week heb ontmoet, die zo'n beetje tot het Red & Blue-meubilair behoort. Ik hoef dus niet te betalen, en niet in de rij te staan (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
betaal 12,50 euro voor me kaartje, vind da nog best veel, want er is nix speciaals en t is veels te druk, maar aan de andere kant, heel gezellig dus heb t er wel voor over.
En ik zou best 50 euro voor n kaartje uitgeven, als t maar n goed en leuk feest is, iets waar ik ook heen zou gaan als t geen oud en nieuw zou zijn |
Kga naar de Tempel in Den Haag, kaartje kostte 10 pleuro, vond ik errug meevallen. Nu nog hopen dat het een beetje lachuh wordt :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja,ik ga naar een cafe/disco in de buurt.Waar ik elke week bijna kom.En wat helemaal motherfucking relaxed is ..is dat ik iedereen zowat daar ken.En dus ook 1 uur alleen maar groet en babbel.
5 pleuro's moet ik ervoor over hebben.Happy fucking new year! |
Citaat:
VS WirWar+ZMK+KX Chill by 461 (+ maybe Hecate) info: +31 641356859 dit weet ik kervan nu :D moet je daarheen bellen |
no way, ik spendeer m'n geld wel ergens anders aan! :)
Ik ga de voorbije jaren altijd al met vrienden naar 'n fuif hier in de buurt, altijd keigezellig en heel plezant (y) Dit jaar ga ik eerst nog ff op café met 'n vriendin van me en dan zoeken we de rest op rond 'n uur of 11 om dan verder te gaan feesten tot de zon opkomt (ongeveer ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik blijf tot na de jaarwisseling bij m'n ouders, daarna ga ik naar een vriendin van me met nog enkele anderen, om daar de avond voort te zetten. Gelukkig is m'n favoriete meiske er ook, dus het wordt erg gezellig :)
|
Mn avond was super. De muziek was bagger, het mixen van de platen helemaal verschrikkelijk, naast me werd gedeald, de drukte bij de jassen op t eind was niet te overzien, maar.....
......t was echt supergezellig. Iedereen had plezier, de sfeer was super. En een meevaller, kreeg op t eind zomaar voor 12 euro aan muntjes van een of andere onbekenden gast, dus me kaartje voor vanochtend heb ik er ook weer uit :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:13. |