![]() |
Beste Openingszinnen!
Wat moet ik nou zeggen als ik een leuke jongen zie in een discotheek ofzo? Iemand een goede Openingszin..?
|
|
'Zal ik je pijpen?'
Gegarandeerd succes |
Citaat:
|
"Tremble mortal, DOOM HAS ENTERED THIS WORLD... wel uhh... this cinema"
Dan gebeuren er 2 dingen. 1) Je hebt zijn aandacht 2a) Als hij fantasy fan is, geobsedeerd door evil vrouwen, dan gaat hij met je mee. 2b) Als hij fantasy fan is, bevreesd van evil vrouwen, dan rent hij gillend weg. 2c) Als hij onsterfelijk is dan geeft hij een evil laugh. 2d) Als hij geen van het bovenstaande is dan kijkt hij je raar aan en mijd je verder. |
Citaat:
Neej maar ik weet geen betere openingszin |
Citaat:
|
"Neuken?"
|
Je moet gewoon een bierviltje op je hoofd leggen en naar haar of hem toe lopen. Vervolgens vraag je aan de persoon in kwestie: ¨heb jij die erop gegooit?¨
Leuk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gouwe ouwe:
ik: "Mastubeer je? zij: "Wat zeg je?!" ik: "Wat studeer je?" |
hoe heet je? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
het is de bedoeling dat te vergeten volges mij :D
|
Citaat:
maar euh, "Hoe heet je?" ---> simpel, makkelijk, niet cliché en je weet meteen wat over haar :p |
Citaat:
Kheb het niet echt op openingszinnen.. Ga gewoon een leuk praatje maken, vraag zijn/haar naam, klets wat.. maar ga niet overdreven proberen om indruk te maken.. |
Citaat:
Maar even serieus.. mensen ga alsjeblieft niet met van de 'gevatte' opmerkingen komen want dan kom je alleen maar enorm stom over. Ga gewoon een fatsoenlijk praatje maken en dan merk je snel genoeg hoe het loopt... |
Citaat:
Had gisteravond zo'n gast.. 'Ohhh heet je esmee? wat een geweldige naam, als ik ooit een dochtertje krijg noem ik haar zo, wat hebben jouw ouders een goede smaak dat ze die naam hebben bedacht!' :rolleyes: |
Citaat:
kheb zo eens 'n meisje leren kennen dat Jona of Iona heette, en ik vroeg, denkend kei-origineel te zijn: "toch niet JonaGold?" had ze dus al wel 'n miljoen keer gehoord :D :o |
Hehe naamgrapjes zijn bijna nooit origineel ;)
|
Citaat:
|
openingszin is een fout woord :D
Ik heb een opening en jij hebt zin... zou je succes hebben? :confused: |
Citaat:
Dat zou wel luxe zijn als ze dat zou zeggen. Hoef je alleen nog maar YES PLEASE ! te roepen :p Kan zelfs ik mee scoren :cool: |
cola ? neuken ?
nee sinas dan? |
je pakt een ijsklontje
je legt het op de grond je stampt het op de grond je zegt nu het ijs gebroken is zullen we ergens gezellig naartoe gaan waar wij tweeen alleen zijn :) :D :D :D :D :D :D :D :D :D :) |
Citaat:
|
Gewoon een beetje met blikken spelen.. langzame toenadering...
Direct mag ook natuurlijk :D En dan volgt het vanzelf wel... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ken ik jou niet ergens van? PROEST! nee, ik versier nooit dus heb ik geen openinszinnen nodig....
|
euhm.....
-mooie broek..... kan die ook uit? -k heb geen openingszin maar jij hebt een opening en jij hebt zin -cola? neuken??, nee?? sinas dan?? deze gebruik k niet.... k ken ze alleen |
Citaat:
:p Eva (kent trouwens een jongen die Jona heet :confused: ) |
Citaat:
die werkt echt :o :) |
Citaat:
|
Mensen, kom op. Openingszinnen zijn enkel bedacht om in ellenlange rijtjes te kunnen doormailen... Ik kan me tenminste niet voorstellen dat er iemand is die ze gebruikt, en er succes mee heeft.
Ga gewoon op iemand af en begin een gesprek. Dat werkt echt veel beter. Geloof me. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb nooit veel woorden
ik dans en kennelijk geef ik dan honing af want ze vliegen allemaal als bijen op me af |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en toen heb ik een verkeerd gsmnummer opgegeven en ben naar huis gegaan :p :p :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Nice shoes, wanna fuck?"
uhuh :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53. |