![]() |
welke haar kleur
kzit in dubio :D kga morgen namelijk naar de kapper en ik heb geen idee wat voor kleur ik het nou ga verfen!
ik dacht : rood haar met paarse plukken/pony/punten of roze ofzo ja of blauw natuurlijk weet ut nie mir :confused: |
En nu wil jij dat wij je gaan vertellen welke kleur jij moet nemen..? Ben je wel goed bij je hoofd..?
|
ja ben wel goed :d vorige keer bij de kapper zei ik ook doe maar wat :D
|
Het lijkt mij dat je dat zelf het beste kunt beslissen.
En als je vorige keer bij de kapper zei doe maar wat,en het beviel goed..probeer het nog een keer zou ik zeggen. En lifestyle is hier niet echt het forum voor. |
Bij deze: groen met paarse stipjes en een bruin-geel randje.
|
Citaat:
Probeer anders eens pastelkleuren te combineren met grijs, heel up-to-date enzo. |
doe maar rood met paarse plukken
lijkt me wel leuk :) |
Rood met paars, wat een ongelofelijke walgelijke combinatie. Dat kan alleen mooi zijn als het bordeaux is en aubergine, en dan nog...
Roze is altijd goed. Blauw wordt grijs *ervaring, paars is word ook grijs*, en je krijgt er een kil gezicht van, tja dat is natuurlijk wel weer koel als je gothic bent.. |
Zwart met roze :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
half zwart, half wit
en dan doodtouperen, net als Cruella de Vil |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar natuurlijk. Wel erin geschoren, hè? Eeeenig |
doe maar wit
|
hmmm nivo daalt in dit topic, wordt niet echt serieus genomen dus slot (en ja ben ook nog in slot bui maar goed verder doet ie ook wel aan criteria hoor)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:30. |