![]() |
Ontzettende pijn aan je ogen.
Dat is dus naast vreselijk irritant ook heel erg vreemd. De laatste tijd doen mijn ogen echt heel erge pijn. Ik kan ze, vooral op het eind van de dag, nauwelijks meer openhouden zonder dat ze als een gek tranen. Ook heb ik erge last van 'steken', die alleen weg gaan als ik mijn ogen dicht doe.
Ik heb niet de indruk dat het aan overbelasting ligt; ik ben veel computeren en naar andere beeldschermen kijken gewend. Ook begint de pijn vaak al tegen een uur of elf 's ochtends. Ik draag ook een bril, waarvan ik weet dat ze de juiste sterkte heeft. Iemand ervaringen hiermee, en tips om zeker die pijn wat te verzachten? (Ik ben van plan naar de dokter te gaan als deze mate van pijn blijft aanhouden. Ik hoopte dat dat misschien niet nodig zou zijn als ik er zelf wat aan kon doen.) |
ik had eerst ook pijn tussen mijn ogen en mijn voorhoofd in. ik had hetzelfde als jou, maar ihet hoofdpijn ontstond ook opeens als ik moest nadenken over ingewikkelde wiskundesommen. volgens mij was het voorhoofdholteontsteking of zo, want ik heb het gekregen nadat ik een keertje koorts had. ik wou na 2/3 weken naar de dokter gaan, toen de pijn ophield.
|
Citaat:
Het zijn meer steken in mijn ogen zelf. Pijnscheuten. Maar toch bedankt. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16. |