![]() |
warme plekken op het bed terwijl er niemand heeft gezeten.
Ik woon in een opvang huis voor jonge moeders en in dat huis zit een meisje die dikwijls een warme plek bij haar hoofdkussen voelt als ze gaat slapen. De plek is even groot als iemand die daar kan hebben gezeten. Maar altijd is haar deur op slot dus iemand uit het huis kan het niet zijn.
En vandaag toen ze thuis kwam stond de stoel in haar kamer op een andere plek waar ze hem nooit kan neerzetten. wie weet wat dit is, en of dit met goede bedoelingen is? |
Ik denk dat iemand anders een sleutel van de kamer heeft.
|
Citaat:
|
Ligt het niet aan de verwarmingen?
Vraag es eerst rond of dat opvangtehuis op een kerkhof staat, of dat er ooit iemand in die kamer is gestorven? Hoe meer informatie hoe duidelijker? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat doet dit op mystiek (als ik vragen mag)?
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals Ki Fighter al zegt, als je weet of er vroeger een kerkhof is geweest, of dat er in die kamer iemand gestorven is. Dan zou dat een goede verklaring zijn. Stel dat het zo zou zijn, dan kan ik natuurlijk niet beoordelen of het met goede bedoelingen is! Liefs, Lady of Hope :) |
Citaat:
jaa en ze laten dan een vette ruft :p |
Misschien moet je iemand langs laten komen die met doden kan communiceren?
Of iemand die ze kan zien Dan kan die je vertelen of het geesten zijn en waarom ze het doen en of ze goed of kwaad zijn etc. ik zou miss kunne helpe |
Citaat:
ah tis wel zonde voor t kind... :( alles wordt afgekraakt.. maarja t klinkt ook niet bepaald realistisch allemaal.. (wiee kheb nieuwe avatar:D) |
Citaat:
heel euhhh......apart... :o |
Citaat:
mjah toch? |
Jeetje wat een vette onzin zitten jullie te zeuren joh! dat meisje probeert sirieus ergens achter te komen en jullie lope te klote lekker aardig enzo... maarja, meid ik zou zegge zoek idd uit of er iemand dood is gegaan of op een kerkhof is gebouwd, dat is de beste manier en als het geesten zijn kan je ze late uitdrijven maar dat ligt er helemaal wat voor bedoelingen hij/zij/het heeft maarja verder weet ik niet meer wat ik er op moet zgegen, alleen dat die mensen niet zo kinderachtig moeten doen met hun scheten en denken dat je "dit zus zo maar wil hooren"
nou XxX |
uhmz.....................op zich geloof ik wel in geesten en dt ze dit soort dingen kunnen veroorzaken enzow, maar probeer toch altijd een wat simpeler verklaring te zoeken voor je jezelf bang gaat maken. Misschien schijnt de zon daar naar binnen, dat kan een warme plek veroorzaken, of iemand die deze reactie had verwacht en het expres doent (ziekelijk grapje mahjah) of iets met de verwarming.......hoop dat je een verklaring vindt, want het is wel maf natuurlijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05. |