![]() |
Festivalbevestigingen en geruchten 2003
Vinden jullie het ook niet cool dat er al zoveel bevestigd is en zoveel geruchten zijn wat betreft aankomend festivalseizoen:
Ik bedoel: Rock Werchter: REM, Metallica bevestigd Prodigy haast zeker Moby, Coldplay, Suede, David Gray geruchten die er niet om liegen... En een hele zooi artiesten maken een grote kans... Roskilde: Metallica, Iron Maiden, Junki XL bevestigd Monsters of Rock: < waarschijnlijk, Goffertpark Nijmegen MIJN stad dus!!! (y) Iron Maiden, Metallica haast zeker Lowlands: Satellite 7 bevestigd Rock Am Ring/Rock Im park Metallica, Linkin Park, Marilyn Manson bevestigd Danko Jones, Die Happy, Absolute Absolute Beginner, Patrice, Deichkind hoogstwaarschijnlijk Pinkpop REM, Moby, Anouk, Avril Lavigne, Krezip, Saybia waarschijnlijk En een hele zooi artiesten maken een grote kans... Het is nog niet eens 2003 en ik ben ook nog eens veel vergeten den ik :D :D Next year is gonna be a good year! |
Wacken Open Air 2003
03.12.2002 ASSASSIN UPDATE 20.12.2002 CRADLE OF FILTH 12.11.2002 DARK ANGEL 11.12.2002 DIAMOND HEAD 26.11.2002 DIE APOKALYPTISCHEN REITER UPDATE 17.12.2002 EIDOLON 26.11.2002 EXTREME NOISE TERROR 09.11.2002 GAMMA RAY UPDATE 17.12.2002 HEAVENSHALLBURN 26.10.2002 ICED EARTH 04.12.2002 KATAKLYSM 11.12.2002 LORDI 19.11.2002 MALEVOLENT CREATION 17.11.2002 NILE 26.11.2002 PRIMAL FEAR 26.11.2002 RAGE 03.12.2002 RUNNING WILD UPDATE 17.12.2002 SENTENCED 04.12.2002 SINNER 14.09.2002 STRATOVARIUS 13.11.2002 THE ALMIGHTY PUNCHDRUNK 26.11.2002 VADER Kan niet wachten :D (y) |
Ja dat vind ik wel cool.
|
Werchter gaat een superaffiche halen, voel het in men teennagel
|
Ik vind Werchter wel koel tot nu toe :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
was wel te verwachten heh.. :( |
Citaat:
|
damn... van al die bands is er geen één die ik de moeite waard vind..
|
Oew ik wil Metallica en ff wat leuke bands op Lowlands :D
Ik kan haast niet wachten tot de festivals weer beginnen (y) |
Citaat:
dat vind ik ook weer zielig voor zo'n geile donder... (ookal is der muziek niet echt super osso.. :o |
Citaat:
da was oowk goed hoor :D |
Ik ga naar Pinkpop zoals elk jaar...
Wat ik las op planet.nl is wel bemoedigend wat er waarschijnlijk komt: Deftones, Audislave, Foo Fighters en nog weet ik wat ik wel leuk vond.,... Hoop trouwens dat Avril komt, k wil die Chop Suey nu wel eens in het echt zien, dat porum wat ze erbij trekt zal denk ik mijn hele weekend goedmaken |
ik ga enk wel naar rockwerchter
verder zie ik wel lowlands?? pinkpop?? ozzfest!! :P |
Sja ik heb wel wat geleerd van Lowlands vorig jaar: nooit meer kaartje kopen als er nog geen bands bevestigd zijn. Dus ik wacht vol verwachting op de uiteindelijke lijsten (y)
|
Lowlands ga ik sowieso wel. Kan na 3 jaar echt nie meer wegblijven. Pinkpop word waarschijnlijk de 1e keer. zeker als de foos komen. Maaaan ik wil dave grohl zo graag nog een keer zien. Wat is die vent lekker zeg ;)
|
Ik ga Pinkpop sowieso, Lowlands hoop ik ook.. en verdere festivalletjes wil ik ook wel graag heen, maar dat ligt dr een beetje aan of er meer mensen mee willen :)
|
lowlands ga ik zowieso heen. Werchter nog even op de line-up wachten, maar meestal is die wel heel goed :)
|
ik doe nie aan al die festivals, heb opzich wel veel bands die ik gaaf vind al gezien en anders dan ziek ze liever in een zaal dan op een festival.. ik kies tussen pukkelpop en lowlands, ligt aan programma en als het nie zo veel scheelt dan liever lowlands ivm dixies :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(HeujTom (y))
Zeker naar Lowlands, Pinkpop hangt van mensjes af ofzo. En misschien Werchter als ik ooit weer eens geld heb. :| |
klik hier voor de poster van het blind guardian festival waar ik echt naar toe MOET
verderz gaat ik naar lowlands en hopelijk naar wacken |
Citaat:
Het is al zeker dat ze in nederland spelen Ook dat het in Nijmegen is Alleen de datum is nog onzeker (ps Monsters of Rock is een HEEL goedkoop festival (y) (y) ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Werchter lijkt me intressant. |
ik betwijfel eigenlijk of ik wel ga kijken naar avril.. dr zal op dat tijdstip toch vast wel iets interressanters aan het spelen zijn ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
idd *woei* :cool: Ik ga zowieso naar Lowlands, mssch pinkpop(ligt aan de line up, geloof dat het niet veel soeps wordt) en hopelijk Werchter :) |
Citaat:
Vraag vraag vraag . . . je komt toch niet heel toevallig in de Gonzo of wel ?? |
Eurorock Winter Festival
Nosferatu, Clan Of Xymox, Corvus Corax, Psyche, The Crest, E-Craft, Erben Der Schöpfung, Killing Miranda, Gardens Of Gehenna & God's Bow + Afterparty locatie: Hof Ter Loo Antwerpen België prijs: 25/30 EURO van: 12:00 tot: 3:30 :) |
er is ook een monsters of rock coverband festival (....beter?)
(althans op dit moment zijn er genoeg monsters of rock festivallen met nutallica (metallica), action in dc (AC/DC) etc. dus ik waarschuw alleen maar ff :p) |
Na, volgens ben jij in de war met het Tribute To Monsters Of Rock -gebeuren... Dat zijn coverbands idd.
|
Mjah..werchter en lowlands of pukkelpop lagen in de planning..
En groezrock. |
Citaat:
|
Citaat:
!!! |
Citaat:
Het zijn nl de echte bands. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lowlands uiteraard,tis naast de deur dus moet gewoon.
en voor de rest moet ik nog ff wat interessante bands zijn opduiken voordat ik kan zeggen waar ik nog meer naartoe ga. Geen pinkpop igg. En heerlijk volwassen trouwens,avril lavigne uitschelden. |
Deftones op Pinkpop...hmmm (y)
Alleen Krezip (gatver) (n) En wat doet Metallica zo vaak in die lijstjes? Wanneer stoppen ze nou eens :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
Antwoord antwoord antwoord ... neej ik ben nog nooit in de Gonzo geweest maar iedereen heeft het er wel altijd over... maar uitgaan is nie zo mijn ding |
ik wil iig weer naar Lowlands, is me goed bevallen voig jaar! :) moet alleen nog mensjes vinden die met me meewillen :s
|
Citaat:
|
Ik ga in ieder geval naar Lowlands en Groezrock. Als (volgens de geruchten) Deftones inderdaad op Pinkpop komt, is er een grote kans dat ik daar ook naartoe ga. ;)
|
Ik haat het dat Pukkelpop en Bizarre in 2003 op dezelfde datum vallen :mad:
ik ga waarschijnlijk weer naar Groezrock, als de bands cool zijn want verder is er daar niks te doen. Voorderest moet ik het nog zien.. |
Bizarre was erg cool dit jaar. Lowlands ook. Volgend jaar kan dat dus niet meer allebei helaas :mad:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:23. |