![]() |
Wat vinden jullie nou van meisjes met stropdassen?
* Jou mening graag *
|
Dat is echt zoooooooooooooooooo last year!
:rolleyes: Zoals Avirel (or what ever) ze draagt is niet mooi en als vrouwen zich in een drie-delig pak hijsen ook niet.. Schooluniform-look is wel leuk.. Maar verder niet echt... |
(S)
Citaat:
|
Ik vind het soms wel humoristisch. Maar het is wel een beetje passé denk ik. Ik zie het niet meer veel tenminste.
Maar net zoals bij mannen en stropdassen staat het de een wel en de ander niet... |
(Roos)
Nee niet echt leuk. Of je moet het wel heel geniaal combineren. |
Citaat:
|
Citaat:
En volgens mij ligt dat plaatsje waar Roos woont niet in 't Gooi, toch?? :confused: |
Citaat:
Je spreekt jezelf in de eerste twee zinnen in feite tegen, aangezien de vroege morgen juist het uitgelezen moment is om zo'n 'minor' opmerking te plaatsen. Zolang mensen hun onvrede niet tonen zal er nooit progressie in het leven plaatsvinden (en in deze context bedoel ik dus het opheffen van het account Rosalini). Citaat:
|
Citaat:
En lekker boeiend of ze onder 1 naam zitten, gun hun ook een beetje fun! |
Leuk. Maar dan meer op de neo_manier en niet met kilt of broek
|
(roos)
Citaat:
Daarnaast bestaat het werkwoord "zich irriteren" niet in de Nederlandse taal. Maak een keuze: iets irriteert je, of je ergert je aan iets. Daarnaast heb ik persoonlijk zeer weinig kleding van Ralph Lauren. :) |
een klein leren ding vind ik nog wel leuk.
Maar dan wel niet op een truitje zonder kraag :) |
ik vind 't best wel ok :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En om terug te komen op het onderwerp: ik vind het eigenlijk haast nooit mooi staan. Als mode-artikel is het inderdaad ongelooflijk twee jaar geleden. Het kan onder omstandigheden wel leuk staan bij meisjes die zich opvallend kleden, maar dan hebben we het toch al over mensen die eigenlijk in álle opvallende kleren er leuk uitzien. |
ik zelf zou het nooit dragen, ik vind het ook niet zo leuk, maar als je helemaal in schooluniformlook bent, is het wel leuk opzich.
|
Ik vind het maar niets. Ik heb het nooit leuk gevonden.
|
ligt er maar net aan waarmee je het combineert
|
Citaat:
tkan leuk zijn, maar dan moet het wel op een aparte manier gecombineerd zijn. |
Het kan leuk zijn.
Maar de schoolgirl look is een beetje afgezaagd. Ik zag laatst iemand die een bloesje aanhad met een stropdas en daarover heen een trui met boothals,zag er heel classy en cool uit :) |
Bij sommige meisjes kan het leuk zijn. Maar door die Avril zie je het nogal vaak en is het eigenlijk niks bijzonders meer.
wallflower agrees |
Citaat:
niet op een truitje zonder kraag :) *zegt altijd wel niet |
bij mij op school zitten allemaal avril klonen, word er echt gek van...ieder1 heeft dat en ik vind t maar nix...
idd met die schooluniform look zou t misschien nog wel kunnen maar ik vond t eerder wel leuk toen nog niemand t had eigenlijk maar nu loopt echt ieder1 daarmee... |
Ik zie anders weinig meisjes met stropdassen lopen
|
das
(y) |
Ik heb er heel veel. NOg nooit omgehad.
Op zich wel leuk, maar ik vind het een beetje uitgekouwd nu. |
Het kan leuk staan, als het goed gecombineert is,
je het niet elke dag ziet ed. |
Citaat:
en nee ik vind een das bij een meisje geen gezicht. Ik denk ook dat dat te maken heeft met het feit dat wij in het bezit zijn van tieten. Een das is okay voor de platte (in principe dus eigenlijk saaie) borst van een man, ni8et voor een vrouw omdat zij borsten heeft en dat die belachelijk lijken onder een das, waarom doen vrouwen in hemelsnaam een das om je kan toch beter iets met een leuke halslijn dragen ofzo. okay het zal wel aan mij liggen |
Citaat:
|
afgezaagd
|
Ik draag zelf ook wel eens een stropdas, vind het bij mezelf wel leuk staan.
Wel lekker irritant die mensen die je gelijk met avril lavigne vergelijken. Maar het went ;) |
Citaat:
|
wat is er mis met avril?
(gevaarlijke vraag volgens mij) |
*vind ut nog altijd (y) *
|
iemand uit mijn klas heeft dat. ziet er vreemd uit. niet leuk of sow.
|
ik vind t belachelijk. vooral alst van die avril lavigne nep skaters zijn....en t doet idd een beetje schooluniformerig aan jah...vooral bij de niet nep-skaters, maar bij die mensen die er een rokje bij aan trekken...
|
Citaat:
|
Dominant
|
leuk als het appart is, maar nouw loopt de halve wereld dr meej rond... :rolleyes:
|
kan wel heel sexy staan
|
Ligt er aan :rolleyes: :p
|
heel erg gaaf! *heeft ook*
Ik heb er eentje met een "schotseruiten-motief" :) |
Citaat:
|
Citaat:
ik niet :p |
Bij sommige kleding kan het wel leuk zijn, maar ik vind het niet echt fantastisch
|
Dat vind ik dus echt helemaal nix!
|
Citaat:
Ik vind het vaak (y) |
Ik wilde eigenlijk eerst posten dat ik het niet echt cool vond, maar toen kwam ik in het fototopic en zag ik Diana's Acolyte haar foto en ik heb m'n mening herzien.
Stropdassen: :cool: |
Citaat:
( :D ) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44. |