![]() |
Welke sport(en) heb je onder gezeten?
Laat ik maar beginnen? ? ?
Zwemmen,Voetballen,Taekwondo,Judo,Mountinebike, Tafeltennis,fitnesse,joggen. Volgens mij heb ik het zowel ongeveer gehad....Nu jullie! PeaCe |
Voetbal en tennis vroeger, nu alleen fitness.
|
voetbal en tennis maar nu nog uitsluitend voetbal (y) :cool:
|
Voetbal
Hardlopen Fitness |
Maandje voetbal, wedstrijdzwemmen en eigenlijk altijd waterpolo. Thuis doe ik vaak aan tafeltennis en darten.
|
(roos)
Scouting is geen sport hoor :D Ik: zwemmen, ballet, hockey |
Turnen, Tafeltennis en Wielrennen
|
judo, voetbal
|
Ik heb veel gevoetbalt :)
Nu ben ik ook wel redelijk vaak aan het karten, en fitness doe ik ook af en toe :) |
onder??? eh :p
óp schaken en volleybal |
volleybal...
|
Citaat:
Dat is niet veel wat je opnoemt. Citaat:
|
voetbal (y)
gym ofzo voor kinderen tot 7 :confused: verder niks geloof ik ja, 2 lessen judo nog. |
vroeger op:
tennis gym zwemmen hockey nu op: turnen (y) |
Judo, kleine jongetjes gymnastiek, atletiek en tennis.
Waarvan ik atletiek toch echt het allerleukste van, maar al mijn vrienden gingen eraf, dus wrd het zo saai dat ik weg ging :( |
wedstrijdzwemmen
volleybal klassiek ballet jazz ballet zeilen fitness |
eerst alleen turnen, toen tennis erbij, toen weer zonder tennis en doe ik aan turnen en duiken
|
voetbal en volleybal
|
Zwemmen
Turnen Tennis En nu: Golf en fitness |
Citaat:
moest ik op 10 sporten hebben gezeten dan ? sorry dan... |
Ik heb vroeger op (;)) turnen gezeten en ik zit nu alweer 5 jaar op voetbal
|
euh...
schaatsen, skiën (echt op gezeten, dus niet alleen op wintersport), snowboarden, zwemmen, tennis, softball, zeilen, atletiek, ponyrijden (maar heel even... :o), ballet.... euh... volgens mij was dit het wel. Maar nu doe ik de sportopleiding, dus leer ik heel veel dingetjes, is wel leuk, nl.: -turnen -judo -badminton -volleybal -voetbal -hockey -korfbal -basketbal -zwemmen - dansen -atletiek |
~Zwemmen
~Danceballet (5 jaar ongeveer) ~Stijldansen (Ruim 6 jaar) ~Aikido (Nu ongeveer een jaartje.) Ik doe dus nog steeds Aikido. |
-Judo :)
-Badminton :confused: -Darts!!!! :cool: |
zwemmen,Taekwondo,Voetbal,nu alleen voetbal.
|
turnen (nog steeds)
paardrijden (nog steeds) tennis streetdance aerobic badminton zwemles ;) tja, meer niet volgens mij |
officieel lid van geweest:
- judo - turnen - handbal nu sportopleiding, dus krijg nu heel veel sport. |
Onder?
Euh op voetbal, tennis, badminton en schaken. |
Citaat:
Yoo zelfverdediger.Welke band/slip heb je met Taekwondo? Ik heb zelf tot mijn teleurstelling net geen zwart gehaald. Rode band. |
Voetbal.
|
judo, tennis, zwemmen, voetbal, fitness, boksen, thaiboksenen (nu nog)
|
heb op badminton gezeten (8 jaar), volleybal-lessen/wedstrijden gevolgd/gedaan ,handbal competitie-wedstrijden gespeeld en aan fitness gedaan en doe nu tennis, hardlopen en ga nog wel eens ooit mee trainen met volleybal.
|
ik heb best wel op veel sporten gezeten:
volleybal ( nu nog steeds, nu zo'n 6 jaar) voetbal tennis ( half jaar eraf) judo wedstrijdzwemmen gym schaken paardrijden skiën dat was het zo'n beetje.. ( ben nu 16 jaar.. ) |
Citaat:
Ik doe ook aan boksen bijna iedere week. Maar dat is dan op school. Ik daag meestal buitenlanders uit.Laast moest ik tegen een gast die uit bosnie kwam.Fuck he hij gaf me een flinke stoot in me zij dat ik gewoon naar lucht hapte. En ook ging ik tegen een engels jongen die was ook fucking hard bezig. Maar tegen die bosnier heb ik het gelukkig toch gewonnen.Ik zag wel een toffe vriend van me (samir) de grond in gaan om het zo te zeggen.Daarom kreeg ik ook de adreline. Maar het was een vette ervaring. Zou wel graag willen weten hoe het met thiaboksen gaat? PeaCe |
Zwemmen, karate, badminton.
Nu niets meer. :) |
voetbal, volleybal, en nu doe ik biljarten en futsal
|
Citaat:
|
eigen training.
jiu jitsu. en iets dat bij wet hier verboden is... :p |
Citaat:
|
Citaat:
Tell me tell me.... |
Citaat:
|
judo
basketball voetbal darten zwemmen tennis |
Citaat:
|
Citaat:
Verder heb ik vroeger gehockeyed. Nu heb ik (naast aikibudo) tennisles en zeil ik af en toe met mijn ouders mee. |
heb gedaan: turnen, voetbal, schaatsen
Doe nu: volleybal |
ik zit nu op voetbal, squash en fitness
ik heb ook een tijd lang getennist |
gym
aerobic tea-boo fitness zo'n vechtsport waar ik ff nie naam van opkom en nu op streetdance :) (y) |
-turnen
-tennis -zwemmen -trampoline springen -skieen -snowboarden-->doe ik nu nog stteds :p |
Vroeger: Turnen, Paardrijden, Judo, klassiek/jazz ballet, zwemmen
nu: thai boksen en chinese kickboxing (sanda), fitness |
turnen, wilwater/rodeo kanoen, bugie-en, kitesurfen, sloebroeien(is opzich nix aan maar tis wel gezellieg)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:14. |