![]() |
Alles is denk ik al geweest
sorry als het hier niet hoort, verwijder het dan maar..
Wat me opvalt is dat telkens dezelfde topics voorbijkomen en dan men dan, logisch, verwijst naar eerdere topics. Maar volgens mij is alles bijna al geweest. Je ziet niet zo vaak meer nieuwe topics, omdat alles dus al geweest is. nogmaals sorry als dit verkeerd opgevat wordt, het is geen verwijt alleen maar een constatering |
Waar jij niet aan denkt is dat het s.com forum niet alleen maar vaste leden heeft. Tevens loopt nog niet iedereen hier lang genoeg rond om zich al die topics te kunnen herinneren. En meestal is elk geval toch weer anders.
|
Er komen erg vaak dezelfde vragen voorbij, dat telt voor alle subfora. De leden die al wat langer lid zijn kunnen zich hier redelijk aan ergeren. Als een lid gewoon eventjes zoekt naar een bepaald onderwerp heeft hij/zij meestal wel snel een antwoord. :)
Verder denk ik dat dit beter op feedback past :) |
Yep, daar heb je helemaal gelijk in. Zoals boven gezegd is het zo dat het forum een wisselend ledenbestand heeft en er dus altijd leden zijn die een hoop vragen nog niet gesteld hebben.
Eigenlijk is het ook niet eens zozeer een discussiesite, meer een soort vraagbaak waar newbies vragen aan de regulars kunnen stellen. |
bedoel je specifiek het sex-forum...? Zoniet dan uhm...verplaats ik 'm naar feedback :)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45. |